9 Reacties

Zolang je geen helder rood bloed verliest en daarbij (hevige) krampen en stolsels verliest is dit geen reden om je zorgen te maken.

2 maanden geleden

Schrikken, hè? Ik heb dit ook gehad, drie dagen lang deze week. Vandaag is het weer zo goed als weg. Zolang het op en af gaat en niet erger wordt, moeten we maar vertrouwen houden.🍀

2 maanden geleden

Reactie op VD157

Schrikken, hè? Ik heb dit ook gehad, drie dagen lang deze week. Vandaag is ...
Ja heel erg schrikken! Inmiddels heb ik ook rood bloedverlies, niet meer alleen bij het vegen.. ik hoop dat het niet meer dan dit wordt en dat alles goedkomt 😓 had jij het alleen bij het afvegen of wel meer dan een paar druppels?

2 maanden geleden

Inmiddels ook stolsels en meer bloed. Heb ook hevige menstruatiekrampen. Heeft iemand ooit gehad dat je ook stolsels bloedde maar wel gewoon een gezond kindje gekregen?

2 maanden geleden

Ik zou met deze verergerde klachten zeker even contact opnemen met de verloskundige! Dit klinkt namelijk niet goed.

2 maanden geleden

Reactie op heesh

Ja heel erg schrikken! Inmiddels heb ik ook rood bloedverlies, niet meer al ...
Bij mij was het alleen te zien bij het afvegen en in mijn inlegkruisje. Het bleef beperkt tot 'vegen'. Echte bloeddruppels heb ik nog niet gehad, maar wel kleine stolsels. Ieder lichaam reageert blijkbaar anders. Ik lees zoveel verschillende verhalen op dit forum, van ernstige bloedingen en toch een gezond kindje tot aan uiteindelijk een miskraam. Ik hoop dat het goedkomt bij je! En inderdaad anders even bellen! ❤️

2 maanden geleden

Update: net een zwangerschapstest gedaan en die test negatief. Heb dus een vroege miskraam gehad, 3 dagen bloedverlies met stolsels en vandaag is dat alweer gestopt. 😢

2 maanden geleden

Reactie op heesh

Update: net een zwangerschapstest gedaan en die test negatief. Heb dus een ...
Sterkte! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op heesh

Update: net een zwangerschapstest gedaan en die test negatief. Heb dus een ...
Wat ontzettend naar, heel veel sterkte!!😞