21 Reacties

4 maanden geleden

Vervelend om te moeten constanteren! Bij de zwangerschap van mn zoontje had ik de eerste 9 weken last van bruine en roze cervixslijm. Deze zwangerschap van de week ook roze afscheiding gehad maar dat bleef vooralsnog tot die ene dag. Hoeft niet altijd wat te betekenen, zeker bruin bloed verlies niet!

4 maanden geleden

Had ik ook 5 tot 6 dagen samen met krampen. Waren wel lichtere krampen dan met mijn ong. Het bloedverlies was bruin en rozig en was ook dermate minder. Ok schrok ook onwijs omdat het mijn eerste zwangerschap is. Het lijkt zoals je het beschrijft als een innesteling. Met meer en helderrood bloed en stolsels is het vaak fouter boel. Hopelijk is het gewoon je innesteling.

4 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Vervelend om te moeten constanteren! Bij de zwangerschap van mn zoontje had ...
Ik weet het, stom hé dat ik mezelf dan toch schrik aanpraat.

4 maanden geleden

Reactie op anouk19888

Had ik ook 5 tot 6 dagen samen met krampen. Waren wel lichtere krampen dan ...
Ja de krampen zijn echt heeeeeel minimaal hoor. Hopelijk is het morgen over 🤞🏻🤞🏻

4 maanden geleden

Ik had het ook met 5,5 week. Heeft 1,5 dag aangehouden en was echt heel minimaal. Nu nergens meer last van. Je baarmoeder is super doorbloed en aan het groeien. Tijdens het groeien kan er een bloedvaatje knappen en dat kan het bruinbloed verklaren. Maar zo ook na seks, niezen, hoesten, sporten. En dit kan pas een dag later na de inspanning zichtbaar worden …. Hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand dus. Ik schrok ook maar zolang je geen erge krampen heb, rood/roze bloed met stolsels hebt zou ik gewoon genieten van je zwangerschap

4 maanden geleden

Vandaag precies hetzelfde meegemaakt en ik ben rond de 6 weken zwanger, ook ineens bruine afscheiding wat al de hele dag een beetje aanhoudt met hele lichte krampjes. Hopelijk hoort het er allemaal gewoon bij

4 maanden geleden

Hoop het voor ons, bij mij begon het een uur geleden. Hopelijk blijft het hierbij! ❤️

4 maanden geleden

🤞🏼❤️

4 maanden geleden

Ik heb bij beide kinderen zowel bruin als helder rood bloed gehad. Dus het kan zeker gewoon goed zijn. Als de hoeveelheid meer wordt dan een normale ongesteldheid dan kan het wel een miskraam zijn.

4 maanden geleden

Ik had ook rond de 4,5 week bruine en licht roze afscheiding. Dat duurde twee dagen. Ondertussen het hartje zien kloppen dus het hoeft niks ergs te zijn! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit trouwens niet, dus zo zie je maar weer: iedere zwangerschap is weer anders.

4 maanden geleden

Kan van alle hormoonveranderingen komen en/of omdat door druk oid een klein vaatje is geknapt. Gelukkig is dit normaal. Laat dat je gerust stellen. Hoe gaat het nu?

4 maanden geleden

Reactie op Alili95

Kan van alle hormoonveranderingen komen en/of omdat door druk oid een klein ...
Ik heb nog geen bruin bloed gezien vandaag. Vanochtend getest en het streepje was donkerder als gisteren. Ook de clearblue wekenindicator gedaan want die zou vandaag 3+ moeten aangeven. Deed ie ook. Wil vast niks zeggen allemaal maar heb goede hoop!

4 maanden geleden

Reactie op Alili95

Kan van alle hormoonveranderingen komen en/of omdat door druk oid een klein ...
De bovenste was van gisterochtend. Maar na vandaag zal hij niet nog donkerder kunnen worden 😂

4 maanden geleden

Reactie op dbxxx

Vandaag precies hetzelfde meegemaakt en ik ben rond de 6 weken zwanger, ook ...
Hoe is ie bij jou?

4 maanden geleden

Fijn dat je vandaag niks meer hebt gezien, houden zo 🤞🏼❤️ helaas vanmorgen na het slapen een behoorlijke veeg met bruine afscheiding.. heb toch maar even de verloskundige gebeld in de hoop dat ze even voor me kunnen kijken doormiddel van een echo, ze belt me terug!

4 maanden geleden

Reactie op dbxxx

Fijn dat je vandaag niks meer hebt gezien, houden zo 🤞🏼❤️ helaas vanmorge ...
Oh shit zeg, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. 🫶🏻🫶🏻

4 maanden geleden

Reactie op dbxxx

Fijn dat je vandaag niks meer hebt gezien, houden zo 🤞🏼❤️ helaas vanmorge ...
Hey, ben benieuwd hoe het met je is? Heb je de verloskundige al gesproken?

4 maanden geleden

Hey, ben benieuwd hoe het met je is? Heb je de verloskundige al gesproken?
Afgelopen zondag mocht ik gelukkig meteen een echo laten maken, er was jammer genoeg alleen nog maar een vruchtzakje te zien omdat ik toch iets minder lang zwanger ben dan gedacht. Aankomende maandag weer een echo om te kijken hoe het er dan voor staat. Nog eventjes spannend 🤞🏼❤️

4 maanden geleden

Reactie op dbxxx

Afgelopen zondag mocht ik gelukkig meteen een echo laten maken, er was jamm ...
Ohhh wat spannend hoe ver word je nu geschat?

4 maanden geleden

Ohhh wat spannend hoe ver word je nu geschat?
Rond de 4/5 weken, het was nog zo klein dat ze nog geen exacte periode kon vastleggen