7 Reacties

één maand geleden

Ik had dit ook enkele dagen geleden. Was wel rozig en niet bruin. Gelukkig is het gestopt. Gelukkog mag je morgen naar de gynaecoloog! Ik kan nergens terecht en moet wachten tot de 28e om te weten of alles nog goed gaat. Er kunnen heel veel oorzaken zijn. Veel zijn gelukkig wel onschuldig.

één maand geleden

Je hoort vaker dat wanneer je iets teveel hebt gedaan, je idd begint te bloeden. Je lichaam geeft duidelijk aan dat het iets teveel is geweest! Het is waarschijnlijk gewoon nog goed hoor.. maar je lichaam geeft wel duidelijk zijn grenz

één maand geleden

Hi ladies! Zelf al vanaf zaterdag bruine afscheiding, met een inlegkruisje prima op te vangen maar het duurt nu al wel een paar dagen. Morgen maar even VK bellen. Heb zaterdagochtend ook gesurft en voroge week wel wat gesport in de gym. Het blijft wel bij donkerbruin. Benieuwd of ik me zorgen moet gaan maken, verder voelt alles redelijk hetzelfde

één maand geleden

Reactie op imke199230

Je hoort vaker dat wanneer je iets teveel hebt gedaan, je idd begint te blo ...
Hoe weet je dit? Als in; heeft de vk/gynaecoloog dat uitgelegd? Ik lijk zelf namelijk ook te merken dat ik na drukke dagen bloedverlies heb, maar wilde nog vragen aan de gynaecoloog of dit indd kan.

één maand geleden

Reactie op Fier

Hoe weet je dit? Als in; heeft de vk/gynaecoloog dat uitgelegd? Ik lijk zel ...
Jaa! Mijn zus had dit namelijk.. en ze had die week best veel getild enz.. lekker even rustig aan doen🎊

één maand geleden

Reactie op imke199230

Jaa! Mijn zus had dit namelijk.. en ze had die week best veel getild enz.. ...
Ah ja, mijn gynaecoloog zei het dat zwaar tillen bijv wel een oorzaak kan zijn, maar te drukke dagen op dit termijn nog niet. Maar als je het opmerkt dat er bloedverlies is na drukke dagen, dan wel goed om even een stapje terug te doen

één maand geleden

Ik heb dit nu bij beide zwangerschappen gehad rond de 12 weken. Waar het door is gekomen weet ik niet, maar met de kleine is alles gewoon goed!