7 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb echt meerdere keren bruin en roze bloedverlies gehad. Het is even schrikken natuurlijk. Zolang je geen heftige menstruatie krampen hebt zou ik me niet zo druk maken. Ik heb gelezen dat lichte bloedverlies veel voor komt in zwangerschappen. Misschien kan je om een vroege echo vragen ik had met 6wkn een spoed echo ivm de bloedingen.

2 maanden geleden

Heyhey. Dit is vaak normaal hoor het is waarschijnlijk innestelingsbloed. Dit gebeurd bij veel vrouwen. Maak je niet teveel druk voor de echo ! 😊

2 maanden geleden

Och je schrikt je elke x helemaal rot he als zoiets gebeurt. Ik heb mijn vorige zwangerschap echt wekenlang bruin en roze bloedverlies gehad en m'n dochtertje van 15maanden ligt nu lekker hier te slapen. Dus het hoeft echt niet persé foute boel te zijn. Neemt niet weg dat ik je angst niet snap, want ik had de afgelopen dagen ook weer bruinverlies en zat ook weer te janken van angst en paniek, ondanks dat ik dus zelf heb mogen ervaren dat het ook goed kan gaan.. Het blijven onzekere tijden... Ik duim voor je!🍀🤍

2 maanden geleden

Ik heb dit nu al 1,5 week, word niet erger en gaat af en aan. Het is heel onzeker en moet wachten tot volgende week woensdag voor de eerste echo. Heel spannend!

2 maanden geleden

Hoe is het nu met je?

2 maanden geleden

Reactie op ARH2001

Hoe is het nu met je?
Ja het was de afgelopen dagen weer wat minder geworden. Op en aan eigenlijk. Vanmorgen ineens helder rood bloed verlies bij afvegen. Daarna weer helemaal niks…

2 maanden geleden

Ik heb dit ook al 2 weken nu (ik ben nu 6 weken en 4 dagen). Blijft wel elke dag hetzelfde. Het wordt niet meer of minder en mag 16 juli voor een echo komen. Maar ik moet zeggen dat ik na allerlei berichtjes lezen hierover wel iets gerust gesteld ben. Hopelijk alles goed voor ons allen! ❤️