8 Reacties

3 maanden geleden

Aah née wat heftig. Klinkt heel eerlijk gezegd niet heel goed 😩 ik spreek namelijk uit ervaring. Wat shit dat je nog tot dinsdag moet wachten. Heel veel sterkte en hopen op een wonder 🍀

3 maanden geleden

Reactie op MK-89

Aah née wat heftig. Klinkt heel eerlijk gezegd niet heel goed 😩 ik spreek ...
Jaa dit wachten is echt vreselijk. Ik hoop op een wonder 🍀

3 maanden geleden

Klinkt inderdaad niet heel goed. Wat naar dat je pas dinsdag terecht kan! Heb je iets om afleiding in te vinden. Je weet het vast wel, maar geen tampons gebruiken voor het bloed. Sterkte! Hopelijk is het toch niets erg ❤

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Klinkt inderdaad niet heel goed. Wat naar dat je pas dinsdag terecht kan! H ...
Nee klop! Gelukkig heb ik wel wat afleiding en is mijn man er voor me! Hopen op een wonder 🍀

3 maanden geleden

Hey, hoe gaat het nu met je?

3 maanden geleden

Ach, wn hoe is het nu met je?

2 maanden geleden

Hi @Chantalec de afgelopen 2 weken heb ik ook bruin bloedverlies. Zolang het niet rood zou worden, nog geen alarmbellen zeiden ze. Maar gisterenavond had ik ineens rood helder bloed. Geen maandverband vol maar wel zo’n 10 druppels bij elkaar. Sinds vanmorgen is dit weg en heb ik minimaal bruin bloedverlies bij het afvegen, geen stolsels wel buikpijn en een klein beetje verhoging. Ik ben vandaag 5+5 en vroeg me af hoe het bij jou is afgelopen tijdens de echo? Hopelijk gaat alles goed met je!! 🤞🏻

7 dagen geleden

Reactie op VD157

Hi @Chantalec de afgelopen 2 weken heb ik ook bruin bloedverlies. Zolang he ...
Hallo ik kon even niet meer op de app kijken. Helaas heb ik een miskraam gehad. 2x weer ongesteld geworden en nu zit er een wondertje in mijn buik. Echter ben ik nu wel heel bang