24 Reacties

4 maanden geleden

Dit hoeft nog geen miskraam te zijn. Door je zwangerschap wordt de doorbloeding bij je vagina veel beter en hierdoor kun je bloeden na de seks. Ik had exact het zelfde bij mijn vorige zwangerschap in de 5e week. Bel je verloskundige voor een controle. Vaak kun je wel bij hen terecht of ze verwijzen je door naar het ziekenhuis voor een inwendige echo. Ook daar vooral niet te bang voor zijn hoor. Doe maar lekker rustig aan vandaag, let goed op jezelf én neem eventueel vrij.

4 maanden geleden

Overigens was het bij mij ook echt rood bloedverlies. Dus ook dat hoeft nog niets te betekenen. Ik had het maar één keer na de gemeenschap en twee weken later durfden we het weer aan en daarna dus niet meer gebloed.

4 maanden geleden

Reactie op Roxx

Dit hoeft nog geen miskraam te zijn. Door je zwangerschap wordt de doorblo ...
Ja ik heb gelukkig al n vroege echo gepland staan als ik 7+4 ben en me verloskundige gebeld ze zegt inderdaad hetzelfde als jou maar toch is het zo eng… 🥲

4 maanden geleden

Ik zeg het altijd maar zo "Zolang er geen stolsels tussen zitten is er niks slechts" jou bloeding kan ook een innestelingsbloeding geweest zijn. Er gebeurt nog van alles daar binnen. Maak je niet druk.

4 maanden geleden

Reactie op Fem_k.e

Ik zeg het altijd maar zo "Zolang er geen stolsels tussen zitten is er niks ...
Dankjewel doet me goed om dit te lezen❤️

4 maanden geleden

Zojuist beetje rood bloed🥲 weinig! Maar toch wel eng die kleur . Heb voor de rest geen krampen pff zit wel hierdoor echt niet lekker in me vel voel me echt verdrietig😭

4 maanden geleden

Reactie op moni2001

Zojuist beetje rood bloed🥲 weinig! Maar toch wel eng die kleur . Heb voor ...
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik (helderrood) bloedverlies rond de 5 weken (later tijdens de zwangerschap ook zo nu en dan), maar het was "niks" en heb inmiddels een kerngezond zoontje! Hopelijk pakt het bij jou ook goed uit..😊🤞🏻

4 maanden geleden

Reactie op Ambii

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik (helderrood) bloedverlies rond de 5 ...
Awh ik hoop het ook tot nu toe niks meer gehad😔

4 maanden geleden

Nu verlies ik dit weer😭 en dan stopt het wel, ditzelfde had ik dus gisteren ook en sorry voor de foto kan er nu geen waarschuwing meer bijzetten😂😭

4 maanden geleden

Hier hetzelfde voel met je mee😔

4 maanden geleden

Heb hier met 4+1 een beetje bloed gehad helder rood en daarna met afvegen ook nog wat roze. Heb geen buikpijn gehad of stolsels en mijn testen liepen gewoon op.

4 maanden geleden

Reactie op moni2001

Nu verlies ik dit weer😭 en dan stopt het wel, ditzelfde had ik dus gistere ...
Ah nee toch. Hoop echt voor je dat het nog steeds goed zit!

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ah nee toch. Hoop echt voor je dat het nog steeds goed zit!
Geen idee ben echt al uren hard aan het huilen😭 het word meer nog geen stolsels maar toch😭 en me symptomen nemen af, ik heb hier zolang op gewacht en dan word het ook zo weer afgepakt😭

4 maanden geleden

Reactie op moni2001

Geen idee ben echt al uren hard aan het huilen😭 het word meer nog geen sto ...
Dikke knuffel voor jou! ❤ mag je vroeger langs bij je verloskundige?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Dikke knuffel voor jou! ❤ mag je vroeger langs bij je verloskundige?
Nee ik had vandaag gebeld, maar het is nog te vroeg voor een echo dus ik moet het maar afwachten 😭😭

4 maanden geleden

Knuffel voor jou 😘 wat een shit situatie.. hopelijk stopt het! Jammer dat je niet langs mag.. dit geeft alleen maar meer onzekerheid

4 maanden geleden

Reactie op Roxx

Overigens was het bij mij ook echt rood bloedverlies. Dus ook dat hoeft nog ...
Hoe veel was dit? Lijkend op een menstruatie ?

4 maanden geleden

Reactie op Ambii

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik (helderrood) bloedverlies rond de 5 ...
Hoe veel was het dan meestal?

4 maanden geleden

Reactie op kristy1994

Hoe veel was dit? Lijkend op een menstruatie ?
Een tampon zou er 1x vol van kunnen zijn. Echt wel meer dan op de foto hier in de berichten te zien is. En mijn zoontje is inmiddels 1 en kerngezond😁

4 maanden geleden

Reactie op moni2001

Nee ik had vandaag gebeld, maar het is nog te vroeg voor een echo dus ik mo ...
Hey hoe gaat het nu met je?