24 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Roxx

Hey hoe gaat het nu met je?
Mwah gaat wel, heel verdrietig echt emoties all over the place. Maar ik probeer ook vooruit te kijken! Ik pluk de dag馃様鉂わ笍

4 maanden geleden

Hier vandaag opeens licht bruinig en rozig bloed verlies. Ben net 4 weken zwanger en ging direct uit van een miskraam. Maar nu lijkt het gestopt te zijn en geen pijnlijke krampen meer. Moet ik me zorgen maken of toch vertrouwen dat het een innesteling is geweest?

4 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies gehad in week 6. Ze is inmiddels 3.5 jaar. Ik duim mee dat het snel stopt en je dan de stress kan loslaten.

4 maanden geleden

Ik begrijp heel goed dat je hier bang van wordt! Ik kan je helaas ook geen zekerheid geven :( Bij mijn eerste kindje had ik ook last van bloedverlies, niet zo erg als een menstruatie maar eerder zoals de dag voordat het echt doorzet. Dus zonder stolsels. Dat heb ik meerdere keren gehad de eerste twee maanden, dus ik vreesde voor de eerste echo, maar er bleek niks aan de hand. Helaas is de kans op vroeg zwangerschapsverlies iets van 1 op de 4, maar dit hoeft dus niet per se een teken te zijn.