13 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Miskraam gehad in mei en nu weer bruine afscheiding. Maak me best zorgen ook, maar ik probeer maar te herinneren dat twee keer fout achter elkaar niet snel gebeurt. Ik twijfel een beetje of ik in de ochtend de vk moet bellen of niet. Eerste echo staat voor 1 juli gepland maar misschien kan die eerder? I don’t know… Wat doe jij?

4 maanden geleden

Ja ik heb hetzelfde. Gelukkig geen kramp of helder bloedverlies. Maar ik herken je zorgen na een miskraam gelijk hoor. Ik dacht ook gelijk aan het slechtste. Inmiddels is het hier bijna helemaal gestopt en gelukkig minimaal gebleven. Nog twee weken tot de echo 🤞

4 maanden geleden

Dat kan beide kanten op gaan, zolang het geen helder bloed wordt met krampen geen zorgen. Helaas zette het na 2 dagen bruine afscheiding bij mij wel door naar een vroege miskraam met 5 weken. Dit is bij mij de 2e keer dat het mis ging, vorige keer verloor ik direct helder bloed.

4 maanden geleden

Ik heb sinds 4/5 weken continu wat bruine afscheiding, kan geen kwaad

4 maanden geleden

Het hoeft niet het ergste te betekenen maar hier ook 2 dagen wat bruine afscheiding en gistermiddag ineens veel helderrood bloedverlies. Meteen een echo gekregen. Het blijkt een miskraam bij 5 weken 3 dagen. Voor de eerste keer zwanger, na een tweede ivf terugplaatsing. Het valt ons zwaar.

4 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Het hoeft niet het ergste te betekenen maar hier ook 2 dagen wat bruine afs ...
Wat rot! Heel veel sterkte voor jullie ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Marleenm87

Dat kan beide kanten op gaan, zolang het geen helder bloed wordt met krampe ...
Wat rot zeg! Sterkte! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Feebers

Ik heb hetzelfde. Miskraam gehad in mei en nu weer bruine afscheiding. Maak ...
Ik heb voor 8 juli een afspraak staan. Vandaag geen bruine afscheiding gehad en ook geen krampen. Zolang ik geen bloedverlies heb wacht ik het maar even af. Het blijft super spannend allemaal

4 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Ja ik heb hetzelfde. Gelukkig geen kramp of helder bloedverlies. Maar ik h ...
Bij mij is het nu ook gestopt. Het blijft spannend allemaal. Ik heb ook over twee weken de echo 🙏

4 maanden geleden

Vorige week zaterdag ook bruin verlies gehad met 5 weken. Even in paniek maar tot nu toe is alles rustig gebleven. Ik heb dinsdag over een week me eerste echo!

4 maanden geleden

Ik heb nu net juist een beetje licht roze bloedverlies gehad. Echt minimaal ook. Ik ben zo bezorgd dat het doorzet en het kindje kwijt raak, maar het kan ook goed gaan. Het is echt roze en niet rood dus ik blijf ook hopen en anders bel ik morgen de vk 🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Het hoeft niet het ergste te betekenen maar hier ook 2 dagen wat bruine afs ...
Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Bij mij is de bruine afscheiding gestopt gelukkig. Nu wat trekkerig gevoel aan de linkerkant maar lees dat dat erbij hoort