8 Reacties

2 maanden geleden

jaaa ik ook! ben ook 6wk vandaag en heb sinds eergisteren afwisselend roze en bruinige afscheiding. gisteren was het weer weg, vanochtend weer een beetje. probeer het los te laten, want zolang het niet rood met stolsels is , zou ik me geen zorgen moeten maken馃 makkelijker gezegd dan gedaan, maar het feit dat ik de 6 wk heb gehaald voelt al wel als 'n kleine mijlpaal.

2 maanden geleden

Ik had het ook 2 weken lang toen verloor ik een stolsel, en toen hield het op. Misschien moest dat er gewoon nog uit vervolgens kreeg ik een echo met een kloppend hartje. Zolang het geen helderrood verlies is met stolsels, maak je dan niet druk tot aan je echo voor meer zekerheid! Ik had het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat er zelfs vrouwen zijn die 8 weken lang bloeden terwijl de zwangerschap goed verliep. Maar ik snap je zorgen. Ik had dat ook!

2 maanden geleden

Hi, ik al 1,5 week ondertussen. Roze, rood, bruin soms ff niks. Geen kramp of stolsels gelukkig. Heb ook een echo gehad maandag met een goed kloppend hartje!

2 maanden geleden

Hier van roze tot rood tot bruin verlies gehad. Ene dag wel, andere dag niks. Geen stolsels en buikpijn. Zolang het niet helderrood is met stolsels en het meer dan een maandverbandje per uur vult zou ik me niet zo鈥檔 zorgen maken. En als je je wel zorgen maakt gewoon de verloskundige bellen, zij kunnen je dan misschien wat geruststellen!

2 maanden geleden

Ik ben ook 6.2 weken zwanger nu en ook sinds gisteren wat bruine afscheiding steeds, niet veel maar toch.. af en toe een beetje wee茂g gevoel onder in de buik maar niet dat het zeer doet. Vind het heel spannend ook, dus voel met je mee 馃ス

2 maanden geleden

Spannend allemaal! Ik heb dit nu ook 1,5 week ook af en toe een soort bruine sliert/wat vlokjes als bij de plas. Heeft iemand dit ook? Vk zei dat dat waarschijnlijk slijmvlies was.

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Spannend allemaal! Ik heb dit nu ook 1,5 week ook af en toe een soort bruin ...
Geen sliertjes of soort vlokjes.. Maar het blijft spannend en onzeker. Wat voor geks je ook maar opeens ziet.. 馃馃徏