7 Reacties

2 maanden geleden

Bloedverlies tijdens de zwangerschap schijnt vaker voor te komen, zolang er geen stolsels bij zitten schijnt dit geen kwaad te kunnen. Als het bruin is, is het oud bloed. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er een klein bloedvaatje gesprongen is. Ik heb zelf ook nog steeds wel eens last van krampen, dit komt omdat je baarmoeder groeit. Mijn verloskundige zei als je kunt meer kunt staan van de pijn moet je bellen. Maar ik snap heel goed hoor dat je er ongerust van wordt, zou ik denk ik ook hebben. Als je er mee blijft zitten zou ik even de verloskundige bellen wellicht kunnen zij je geruststellen en je er wat meer over vertellen 😊

2 maanden geleden

Heb al 3 weken roze rood en bruin verlies en toch twee mooie echo’s gehad. Hoeft echt helemaal niets te betekenen!

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Heb al 3 weken roze rood en bruin verlies en toch twee mooie echo’s gehad. ...
En heb je daar ook iets van buikpijn bij? Want dat is het grote alarmsignaal toch? Bloed + buikpijn

2 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

En heb je daar ook iets van buikpijn bij? Want dat is het grote alarmsignaa ...
Hi, ligt er aan wat voor soort buikpijn en zelfs dan is het moeilijk te zeggen. Ik heb 2 miskramen gehad en daar kreeg ik menstruatie achtige buikpijn die heel snel steeds erger werd. Tijdspan van een paar uur, het zakte ook niet weg. Direct daarna bloedverlies en uiteindelijk stolsels verloren. Nu heb ik wel pijn die op menstruatiepijn lijkt maar het is lang niet zo intens en meer bandenpijn herken ik van de eerste zwangerschap. Als ik even ga liggen zakt het af of als ik een kruik er tegen aan houd. Menstruatie achtige pijn hoort er ook wel een beetje bij want je baarmoeder rekt natuurlijk op. Ik heb ook dagen dat ik vrijwel geen bruin of roze verlies heb en dan random ineens weer wel. Als je echt ongerust bent kan je de verloskundige altijd bellen. Alleen wat ik zo lees van jou zou ik mij niet druk maken. Maar geloof me ik weet hoe je je voelt!

2 maanden geleden

Ik herken de bandenpijn van de eerste zwangerschap die wel goed is gegaan * 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hi, ligt er aan wat voor soort buikpijn en zelfs dan is het moeilijk te zeg ...
Wat lief en fijn dat je dit zegt! Dit is inderdaad wat ik ook heb. Menstruatiekrampen maar zakt ook wel weg en met een kruikje zakt het ook weer weg. Verder voel ik me prima. Het wordt niet erger, geen heftige bloedverlies tot nu toe. Dus oke ik probeer het wat meer los te laten. Ik heb donderdag mijn eerste echo, ik kan misschien wel vragen of die iets maar voren gehaald kan worden voor mijn geruststelling. Morgen ben ik 8+0 dus dan zou je wel een kloppend hartje moeten spotten deze week.

2 maanden geleden

Ik heb ook bij mijn zoontje zijn zwangerschap soms wat bruinige afscheiding gehad. En is nu gezond. Van niezen of hoesten kan er al een adertje knappen. Zolang het niet rood word en stolsels. En helaas als het zo is dan is het zo en kun je er helaas niks aan doen. Dus probeer vooral lekker te genieten❤️ Ik had overigens bij mijn miskraam geen buikpijn alleen rood bloed en grote stolsels.