8 Reacties

19 dagen geleden

Van waar jullie keuze voor deze kinderwagen? Wij zijn ook aan het oriënteren. 😊 En voor jouw vraag. Je bent in feb uitgerekend. Ik zou de aanbiedingen afwachten in sept / okt of hem zelfs later halen. Maar komt ook omdat wij de hele zolder nog opruimen en veel zooi hebben gespaard 🤣. Ik let dan zelf niet heel erg op het geld. Nu ik weet dat er rond die periode sale is, zal ik wel bewust willen rondkijken rond die tijd. Maar als je hem heeel graag wilt zou ik hem nu al halen. Ik weet niet hoeveel verschil die sale geeft, maar vaak is een sale prijsje ophogen en dan weer wat eraf.

19 dagen geleden

Ik heb mijn Bugaboo Donkey 5 ook voor dat ik wist dat ik zwanger was aangeschaft puur vanwege de aanbieding die heel wat scheelde voor mij. Van 1300 naar 1095 ! Ik zou het doen niks mis mee!

19 dagen geleden

Je zou ook nog op marktplaats kunnen kijken, scheelt een hoop geld en vaak nog zo goed als nieuw

19 dagen geleden

Wij krijgen ook een bugaboo Cameleon zo goed als nieuw👍 gewoon toeslaan of idd even nog op marktplaats kijken bij zo goed als nieuw nieuw

18 dagen geleden

Wij hadden ook de fox5 op het oog, echter na hem fysiek gezien te hebben en heel heel veel struggles te hebben gehad met inklappen. Gaven we die op… We zijn verder gaan kijken en uitgekomen op de joolz geo3, deze rijdt soepeler en is veel makkelijker in en uit te klappen. Wij hebben hem de avond van het uitzoeken gelijk gekocht, maar ook omdat dit een cadeau is van zijn oma voor ons trouwen.

18 dagen geleden

Ik zou doen wat goed voelt als je hem graag wilt zou ik hem halen. Ik ben overstag gegaan voor de cybex was er echt verliefd op en lekker al gekocht 😍

18 dagen geleden

Laten zitten en wachten op de black friday deal! Ik heb toen ook gewacht (2 jaar terug) en het scheelde ontzettend.