50 Reacties

18 dagen geleden

Ik maakte me vd week mega veel zorgen omdat ik vond dat mn buik niet genoeg groeide. Maar idd niet de enige dus en als ik online zie ook heel normaal. Maar genieten van het buikslapen zolang t nog kan 😅

18 dagen geleden

Ik zit trouwens wel heel erg in die “is ze dik geworden of zwanger” fase. Dat maakt t ook lastig, daarom liever gewoon buikje dat t duidelijk is

18 dagen geleden

Bij mij zie je het al zeker 14 weken nu!😍

18 dagen geleden

Reactie op mickey23

Ik zit trouwens wel heel erg in die “is ze dik geworden of zwanger” fase. D ...
Haha herkenbaar. Hier ook zo

18 dagen geleden

17+2 🩷🥰 3e zwangerschap 🤰🏼 Bij mijn 1e zwangerschap zag je echt pas met 18/19 weken een duidelijke zwangerschaps buik! Nu gaat het allemaal veel sneller hoor 🤭🌸

18 dagen geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap en mijn buik groeit nu veel sneller. Met m’n zoontje konden mensen met 6 maanden zwangerschap nog amper zien dat ik zwanger was. Nu 18 weken zwanger en het is goed zichtbaar. Ik moet wel zeggen dat ik de zwangerschap mede daardoor ook wel pittiger vind nu! Mijn buik voelt zwaarder aan doordat hij meer naar voren steekt 😅

18 dagen geleden

Ik ben nu bijna 18 weken en ik zie het heel erg goed maar omdat ik als moslima wijde kleding draag ziet de buitenwereld het nog niet.

18 dagen geleden

Reactie op mickey23

Ik zit trouwens wel heel erg in die “is ze dik geworden of zwanger” fase. D ...
Ja ik ook! Was 14 kg afgevallen. Maar qua buik zit ik weer op het punt van +14... 🤯🤪

18 dagen geleden

Nu 17+3 en een klein beginnend buikje. Ook dat iedereen het nu al ziet. Het is de eerste dus dat is leuk dat het al gezien wordt

18 dagen geleden

Reactie op M&M 21

Haha herkenbaar. Hier ook zo
Same! Hele week in bikini mezelf gevoeld alsof ik meself heeeel erg had laten gaan 😆

17 dagen geleden

Reactie op bonnie1988

14 weken
Duidelijk zwanger 😄

17 dagen geleden

Met m’n eerste zwangerschap kon ik tot 16 weken m’n gewone broeken nog aan… nu met 11 weken echt al niet meer. M’n buik groeit zo veel harder. Ik ben nu bijna 17 weken en m’n buik lijkt wel 24 weken t.o.v. m’n vorige… Ik werk veel bij klanten en wil het net zoals de vorige keer wat langer stilhouden. Maar ook m’n wijd zittende kleding past niet meer…

17 dagen geleden

Reactie op KUPO nog

Duidelijk zwanger 😄
Ja en hoe🤣

16 dagen geleden

Hier kan ik er intussen niet meer omheen. Als ik lig valt het het meest op, maar met staan is het intussen ook echt bol 😁 doet wel pijn als ik op mijn buik druk of bodylotion aanbreng, hebben jullie dat ook?

16 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier kan ik er intussen niet meer omheen. Als ik lig valt het het meest op, ...
Nee bij mij doet het geen pijn hoor. Bedoel je als je er een beetje op drukt?

16 dagen geleden

Hier al een buik voor ik zwanger was haha. Nog restant van de vorige zwangerschap haha. Maar met 4e zwangerschap gaat het nu ook wel hard. Ik heb echt al een mega buik!

16 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Nee bij mij doet het geen pijn hoor. Bedoel je als je er een beetje op druk ...
Ook gewoon bij het insmeren/ wassen is het erg gevoelig en niet prettig om te doen.

16 dagen geleden

Reactie op mickey23

Ik zit trouwens wel heel erg in die “is ze dik geworden of zwanger” fase. D ...
Haha dit heb ik ook idd. Heb dan liever een duidelijke zwangerschapsbuik dam dat mensen denken dat ik dik ben 😅

16 dagen geleden

Eerste zwangerschap, nu 16 weken - ik heb van mezelf al een soort permanent buikje door mijn darmen (pds). Afgelopen 2 á 3 weken probeert mijn partner mij te overtuigen dat ik echt wel een baby-buikje heb. Maar ik zag vooral nogsteeds mijn darmen-buik. Ongeveer een week geleden mijn buik ingehouden voor de spiegel, toen zag ik onderaan echt een mini baby-buik (want normaal is dat best plat als ik mn buik inhoud). Gisteren heb ik zwangerschapskleding gepast (behoorlijk voorbarig, maar ik heb zoveel zin in die babybuik). Met de zwangerschapsjurken aan was ik voor het eerst trots op mijn babybuik (al weet ik ook dat het grootste deel daarvan mijn 'gewone' buik nog is.) Mensen die wéten dat ik zwanger ben en erop letten zeggen nu wel ALLEMAAL dat het een bollere/rondere buik is als eerder. Dus misschien moet/mag ik het geloven??

16 dagen geleden

Ik ben morben 18 weken en heb al wel een zeer aanwezige buik..