16 Reacties

één maand geleden

Ik volg mee voor tips. Ben zelf 21.5 maar begin het ook flink te merken, had het nog wel even willen uitstellen

één maand geleden

Ik voel met je mee. Hier hetzelfde 🙈

één maand geleden

Hoiii Heel herkenbaar ben nu 24+2 en me buik valt echt wel nog mee kwa grote als zeg ik het zelf haha Maar merk het ook met schoenen sokken aantrekken en met het benen scheren etc dramaaa hahaha

één maand geleden

Ja enorm haha ! Ik krijg soms mijn schoenen amper dicht. Dat wordt nog wat 😂

één maand geleden

Mijn buik is nog niet eens om te zeggen echt groot, maar de baby erin zit echt in de weg 😅

één maand geleden

Hahaha ik vond het al gek dat ik er ook al last van heb, ik denk hoe dan nog +-19 weken te gaan...

één maand geleden

Ik heb elastische veters in mijn schoenen gedaan, scheelt al een hele hoop

één maand geleden

Reactie op Theldwyn

Ik heb elastische veters in mijn schoenen gedaan, scheelt al een hele hoop
Ok besteld 😅 nooit van gehoord, maar lijkt me fantastisch! Ik lijk altijd ruzie te maken met gewone veters, mag ze meermaals per dag strikken of krijg de knoop in de avond niet meer open 🤪

één maand geleden

Ja hier ook! Ook bij het scheren van onderbenen.. da's al bijna niet meer te doen, zo lang gebukt staan of zo lang m'n been in de lucht houden 😂. Ik draag bijna geen normale schoenen meer, alleen maar ballerina's. Zolang het buiten >0° is, kan dat prima. Instappen en wegwezen 👌.

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ja hier ook! Ook bij het scheren van onderbenen.. da's al bijna niet meer t ...
Ik doe tegenwoordig zittend scheren. Kan ik ook niet omvallen. Voordeel is wel dat wij een stang in de douche hebben waar ik me ook weer aan op kan trekken om weer te gaan staan 😅

één maand geleden

Ik begin "problemen" te krijgen bij het verschonen van mn zoon op de commode. Moet eigenlijk wat op mn tenen staan zodat mm buik erboven uitkomt 😅 Misschien maar op zoek naar andere verschoningsplekken

één maand geleden

Hey, ik heb van mn zelf al een buikjeaar ben erg flexibel. Maar nu inderdaad ik merk dat ik bewuster wordt van AL mijn bewegingen. Het wordt tijd makkelijkere schoenen te dragen en een schoenlepel ter hoogte van mijn heup😆

één maand geleden

Hier ook! Mag voor de rest echt niet klagen, maar als dit nu al met 22 weken is, vrees is voor de rest van de weken die nog komen gaan...🙈. Hier ook last met sokken/schoenen (gebruik allsen nog maar laarsjes) aantrekken en merk het ook vooral als ik de katjes eten moet geven (minstens 6x bukken zowel in de ochtend als soms ook in de avond, helaas geen andere oplossing voor). Merk ook dat brandend maagzuur er bij gaat opspelen 😓. Geen tips, gewoon ondergaan/doorgaan denk ik maar 😅

één maand geleden

21 weken hier en een enorme buik, kan sinds anderhalve week down under ook niet meer zien, dus scheren gaat op de tast en mijn benen heb ik allang opgegeven 😅

één maand geleden

Herkenbaar! Ik leg nu mijn voet over m'n knie van m'n andere been en dan gaat het strikken wel. Ik merk dat mijn buik vooral op het werk in de weg zit. Kan niet normaal meer achter mijn bureau zitten. Ben blij dat ik hem automatisch in hoogte kan verstellen. Het bureauj is inmiddels al 4 cm omhoog gegaan 🙈

één maand geleden

Meten jullie hoeveel je buik groeit elke week? Ik krijg er ongeveer 1 cm per week bij in omvang!