15 Reacties

2 maanden geleden

Ik zeg 8+6 zwanger, maar ik bedoelde 6+8🙈

2 maanden geleden

Buikgriep kan niet zoveel kwaad ❤️ Alleen als je lange tijd hoge koorts hebt is dit gevaarlijk voor het kindje. Ga lekker slapen en uitrusten.

2 maanden geleden

Reactie op Lisaenfabian

Buikgriep kan niet zoveel kwaad ❤️ Alleen als je lange tijd hoge koorts heb ...
Dankjewel voor je reactie, dit stelt me gerust ☺️

2 maanden geleden

Ik had ook buikgriep! Verschrikkelijk. Mocht alleen paracetamol en kreeg pillen tegen de misselijkheid/spugen. Verder kan het geen kwaad. Wel blijven drinken!

2 maanden geleden

Reactie op Fem_k.e

Ik zeg 8+6 zwanger, maar ik bedoelde 6+8🙈
Nee wel 8+6 🙈 Ik was goed in de war die avond HAHAHAHA

2 maanden geleden

Hier ook een buikgriep. Advies is om veel te drinken, eventueel sportdrankjes of ors. En als het lukt kleine beetjes te eten. Verder goed contact met de huisarts houden.

2 maanden geleden

Kan helemaal geen kwaad. Alleen uitkijken als het dagen aanhoudt dat je niet uitdroogt. Mocht je over dagen nog ziek zijn kan je ook medicatie krijgen tegen de misselijkheid en het spugen. Ondansetron heet dat. Ik ben zelf 1,5 week erg ziek geweest en nu gewoon een gezond kindje in mijn buik 😊 sterkte ermee x

2 maanden geleden

Reactie op Micksen

Kan helemaal geen kwaad. Alleen uitkijken als het dagen aanhoudt dat je nie ...
Dankjewel voor je reactie, gelukkig hou ik stukjes appel en aardbei momenteel binnen, kleine slokjes water ook. Dus hopelijk hoef ik niet langs de dokter verder🙏🏻🌸

één maand geleden

ohh help dames ik heb de buikgriep ik ben zo niet lekker wat ik ook eet alles gaat er weer uit drinken gaat moeilijk heel erg diaree maar ik heb ook last van me navel ik voel me zo niet lekker

één maand geleden

Reactie op drnnn

ohh help dames ik heb de buikgriep ik ben zo niet lekker wat ik ook eet all ...
ik had de vk gebeld en ze zeiden blauw arius drinken ofso dat dat helpt maar weet niet precies wat dat is en ik ben 12+3

één maand geleden

Reactie op drnnn

ik had de vk gebeld en ze zeiden blauw arius drinken ofso dat dat helpt maa ...
Dit is wat ze bedoelen.

één maand geleden

Reactie op drnnn

ik had de vk gebeld en ze zeiden blauw arius drinken ofso dat dat helpt maa ...
Aquarius drinken helpt idd erg goed. En een bouillonsoepje drinken (kippensoep van cup a soup of een opkikker bijvoorbeeld) Hopelijk word je snel beter🙏🏻 Zorg dat je genoeg blijft drinken🫶🏻

één maand geleden

Reactie op xKir

Dit is wat ze bedoelen.
heel erg bedankt!

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Aquarius drinken helpt idd erg goed. En een bouillonsoepje drinken (kippens ...
awhh heel erg bedankt voor je tip ik ga het eens proberen!

één maand geleden

Reactie op drnnn

awhh heel erg bedankt voor je tip ik ga het eens proberen!
Let erop dat je de isotone aquarius pakt! Dit werkt hetzelfde als ORS maar drinkt wat beter weg want ORS is heel smerig