6 Reacties

2 dagen geleden

😢

2 dagen geleden

Lijkt me niet, klinkt als simpele buikklachten die elk mens (en dus ook een zwangere) weleens heeft. Waar je voor moet uitkijken is: toxoplasmose en listeria, verder is veel niet schadelijk voor je baby.

2 dagen geleden

Hii, ik ga bijna elk jaar naar spanje en ik heb de eerste paar dagen ook altijd last van mn buik. Kan echt door de soort olie komen of dingen die je anders eet dan normaal. Het helpt mij om wat brood zonder iets erop bij de maaltijd te eten. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was en lekker genieten en gewoon geen rauwe dingen eten en alle andere dingen die worden afgeraden. Verder zijn er daar ook genoeg zwangeren vrouwen die uiteten gaan. Lekker veel water drinken en veel plezier!

2 dagen geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hii, ik ga bijna elk jaar naar spanje en ik heb de eerste paar dagen ook al ...
Thank you so much 🫶🏼🫶🏼

2 dagen geleden

Alles waar je op moet letten staat in de zwangerhap 😄 en inderdaad gewoon opletten of dingen goed doorbakken zijn etc. Ik heb de hele zwangerschap al last van buikklachten, ook in Spanje, maar ook thuis. Het hoeft niks te betekenen, de hormonen hebben er invloed op en ook de baarmoeder drukt nu tegen de darmen en duwt ze naar een andere plaats. Probeer vooral ook zoveel mogelijk te genieten van je vakantie 😊

2 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Alles waar je op moet letten staat in de zwangerhap 😄 en inderdaad gewoon ...
Dankjewel voor je geruststelling 🫶🏼