3 Reacties

21 uur geleden

Ik zou even je vk bellen eerlijk gezegd

20 uur geleden

Het kan zijn dat je wat te veel doet en dit een signaal is van je lijf, maar er kan ook wat anders aan de hand zijn, dus ik zou toch de verloskundige/gynaecoloog even bellen. Beter een check te veel dan eentje te weinig! Ik heb ook af en toe krampen en harde buiken, ze hebben bij mij even een check gedaan om te zien of de baarmoederhals niet verkort is. Was gelukkig niet zo, moet gewoon beter naar mijn lijf luisteren en meer rust pakken. Maar wel blij dat ik het heb laten nakijken

20 uur geleden

Reactie op NikkyV

Het kan zijn dat je wat te veel doet en dit een signaal is van je lijf, maa ...
Ik woon in duitsland en hier ben je onder behandeling bij een gynaecoloog. Maandag een fixe discussie met hem gehad omdat ik mijn bmh wou laten opmeten ivm vele harde buiken en hij hiervoor geld wou berekenen omdat hij het niet nodig vond. De discussie escaleerde zo erg dat ik de behandelkamer ben uitgelopen🥲 Bij mijn vorige kinderen bevallen in week 35 en 36. Ik weet dus niet of ik alsnog langs moet gaan en irritant moet zijn aangezien hij niks voor mij wilt betekenen. (Ik was er maandag voor gezwollen klier in de lies maar vroeg gelijk voor een meting)