10 Reacties

2 maanden geleden

Hii, Voor mij hetzelfde, ik ben zelfs naar de huisarts geweest voor mijn buik voor ik wist dat het een zwangerschap is! Het schijnt er ook deels bij te horen. Lucht, opgeblazen, krampjes en ik heb veel minder trek

2 maanden geleden

Zoek eens op, bandenpijn 😘

2 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Zoek eens op, bandenpijn 😘
Dankjewel! Wellicht dat dit is inderdaad wat ik voel…kan dat nu al? Mijn baby is nu zo groot als een maanzaadje haha!

2 maanden geleden

Reactie op Xtssaaa

Hii, Voor mij hetzelfde, ik ben zelfs naar de huisarts geweest voor mijn bu ...
Ja dat heb ik inderdaad ook allemaal! Ook last van constipatie dus dat helpt natuurlijk ook niet mee. Maar al om al natuurlijk heel blij 😊

2 maanden geleden

Reactie op umm Abderahman

Dankjewel! Wellicht dat dit is inderdaad wat ik voel…kan dat nu al? Mijn ba ...
Ja, ik had hetzelfde. Alleen bij mij was het zo erg dat ik een BBZ uit moest sluiten. Maar het bleek echt bandenpijn te zijn. Juist omdat je baarmoeder plaats maakt kan het nu al.

2 maanden geleden

Reactie op umm Abderahman

Ja dat heb ik inderdaad ook allemaal! Ook last van constipatie dus dat help ...
Precies! Het is het toch waard he? Ik heb zelf lactose intolerantie en ben nu op vakantie. Lastig uitzoeken wat ik nu nog mag eten 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Xtssaaa

Precies! Het is het toch waard he? Ik heb zelf lactose intolerantie en ben ...
Ah ik heb ook lactose intolerantie! Haha. Heb je de app ‘zwangerhap’ al? Heb hem zelf nog niet veel gebruikt maar hij ziet er heel netjes en behulpzaam uit. Fijne vakantie!

2 maanden geleden

Reactie op umm Abderahman

Ah ik heb ook lactose intolerantie! Haha. Heb je de app ‘zwangerhap’ al? He ...
Ja werkt goed! Maar aan de Costa blijft er weinig over hahah

2 maanden geleden

Reactie op Xtssaaa

Ja werkt goed! Maar aan de Costa blijft er weinig over hahah
Ahh ja dat kan ik me voorstellen.

2 maanden geleden

Bij mij al vanaf 4 weken ongeveer enorme krampen. Ben nu 5+3 en ik heb het nu ongeveer 1 keer per dag dat ik nog een kramp aanval krijg. Waar ik het vorige week nog 3x of 4x per dag had en druk voelde op m'n baarmoeder. Geen bloedingen gehad gewoon pcm ingenomen 3x per dag en een warme kruik. Nu dan gelukkig 1x per dag nog een kramp aanval en dan is het liggen op de bank of bed en uit puffen en gelijk paracetamol erin. Hopelijk wordt het nog minder maar ben blij dat ik nu weer kan werken .