5 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb het vooral onderin m鈥檔 buik. De verloskundige gaf vandaag aan dat dit komt door het uitrekken van de baarmoeder. Wellicht dat dit bij jou ook het geval is?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lolamaddox

Ik heb het vooral onderin m鈥檔 buik. De verloskundige gaf vandaag aan dat di ...
Ja ik heb het echt boven mijn navel en dus niet gericht op mijn schaambot.. ik heb nu maar een soort van geaccepteerd dat het er is maar het is zo gek om je zo te voelen (voor mijn zwangerschap nergens last van) en nu voel ik continu iets.

茅茅n maand geleden

Ik heb het ook. Van de week nog op de HAP geweest want ze dachten aan een blaasontsteking. Dat was het niet. Kreeg een echo en de twinnies groeien goed. (Ben 10,5) Ze denken nu dat de darmen de problemen geven. Dat schijnt vaak te gebeuren door de hormonen, heb zakjes gekregen.

茅茅n maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Ik heb het ook. Van de week nog op de HAP geweest want ze dachten aan een b ...
Ja ik had dus PRECIES dit! Alleen had ik zelf dus niet het idee dat ik darm problemen had. Ik ben toen na 1 week gestopt met die zakjes.. misschien toch maar weer beginnen?

茅茅n maand geleden

Reactie op shar3099

Ja ik had dus PRECIES dit! Alleen had ik zelf dus niet het idee dat ik darm ...
Ja ik zou ff beginnen als je ze hebt. Want die pijn is vreselijk.... De zakjes ook, maar dan is de pijn tenminste minder. Ze zeiden tegen mij dat ze pas na een week goed z'n werk doen, tot die tijd kun je een opgeblazen gevoel hebben. Dus ff volhouden馃檹馃徔