6 Reacties

2 maanden geleden

Ik had dit vorige week ook. Toen heb ik de verloskundige gebeld ter geruststelling omdat ik op vakantie moest. Als je het echt niet aan kan kun je altijd nog een warme kruik nemen en anders een paracetamol. Tot 12 weken is dit normaal en daarna hoort het er niet te zijn. Maar bel je verloskundige dat is mijn tip. Zij kan je het beste adviseren.

2 maanden geleden

Hee Laura! Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Die ‘menstruatie’ pijn hoort er inderdaad gewoon bij en best veel vrouwen hebben hier last van. Dat gevoel word veroorzaakt door een groeiende baarmoeder. Niks om je zorgen over te maken❤️. Wat nog wel eens wil helpen is een lekkere warme kruik tegen je buik houden of lekker warm douchen🤭.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook, ben nu 7+3 en gaat al sinds het begin op en af. Soms is de pijn zo heftig dat het echt uitstraalt naar mijn (boven)benen. Ik merk dat het ook wel heftiger is wanneer ik last heb van m’n darmen (logisch die verschuiven ook). Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik ook veel harde buiken hebben wanneer ik vb naar het groot maar ook wel klein toilet moest. Tip heb ik niet enkel probeer voldoende fruit te eten zodat je zeker op tijd naar het (groot) toilet kan gaan. Scheelt volgens mij al de helft van de pijn, aangezien je baarmoeder geprikkeld kan worden door je darmen.

2 maanden geleden

Dankjulliewel! Ben alweer een beetje gerustgesteld. Ik ga eens een kruik proberen als de pijn weer opkomt!

2 maanden geleden

Bijzonder he er in ieder geval in mijn omgeving gewoon niet over gepraat wordt. Ik wist echt niets over bandenpijn en dat voelde heel naïef. Ik heb bij een snelle beweging echt last van steken. Dat ik er ook wel een beetje bang van wordt maar ook tegen mezelf moet zeggen: logisch.. bandenpijn..

2 maanden geleden

Reactie op shar3099

Bijzonder he er in ieder geval in mijn omgeving gewoon niet over gepraat wo ...
Nee! Je hoort iedereen over misselijk en moe. Maar buikpijn hoor ik niemand over.. Dan ga je bijna aan jezelf twijfelen haha