12 Reacties
6 dagen geleden
Onze dochter doet soms ook een breakdanceshow voor het in slaap vallen op haar buik. We laten haar lekker en gaan gewoon de kamer uit. En dan valt ze vanzelf in slaap als ze haar houding heeft gevonden
6 dagen geleden
Reactie op GetalenteerdeAnemoon819214
Onze dochter doet soms ook een breakdanceshow voor het in slaap vallen op h ...
Onze zoon valt zo ook meestal in slaap. Wij noemen het dan “de hele Olympische spelen”. Duurt soms 5 min, soms 20 en soms raakt hij gefrustreerd en heeft wat hulp nodig.
4 dagen geleden
Hier moet je helaas doorheen, wij zitten er nu 2mnd in en ze is nu sterk genoeg om zelfstandig op haar buik en terug te rollen en om dan niet gefrustreerd te raken. Ik heb het haar wel soms zelf laten uitvogelen
4 dagen geleden
Wij hebben dit ook een periode gehad. Denk dat hij zelf ook moest wennen! Was niet chill maar was na een tijdje ook over. Wij moeten sws nog wiegen en leggen m dan weg. Als hij dan wakker wordt idd kloppen op de billetjes en over zn wangetje aaien
4 dagen geleden
Dit had mijn dochter ook ik hield haar altijd tegen maarrr toen dat eindelijk voorbij was had ze ontdekt dat ze ook kon staan in der ledikant……
4 dagen geleden
Mn zoontje lag snel al op zn buik, elke keer terug rollen,je kent t wel. Tot ik m gewoon lekker zn ding heb laten doen uiteindelijk worden zn armpjes zo sterk dat hij zelf leert draaien. In begin vondtbik het eng omdat hij niet sterk genoeg was maar had zo een laken onder lakentje wat helpt met ademen en dat gaf me veel rust ook. Maar weet niet anders nu en weet niet waar ik me netzoals vele andere dingen me zo druk om heb gemaakt haha
4 dagen geleden
Bedankt voor alle tips, heel fijn! Het helpt sowieso al om het zelf wat meer los te kunnen laten
3 dagen geleden
Reactie op Arabella2025
Bedankt voor alle tips, heel fijn! Het helpt sowieso al om het zelf wat mee ...
Ik vondt het ook heel moeilijk in het begin maar uiteindelijk komt t helemaal goed
19 uur geleden
Reactie op GetalenteerdeAnemoon819214
Onze dochter doet soms ook een breakdanceshow voor het in slaap vallen op h ...
Hier ook sinds een paar dagen. Altijd rug en zij slaper geweest. Maar we laten hem ook maar z’n hele show doen, word ie vanzelf moe haha