10 Reacties

8 dagen geleden

Ja 😅 mijn conditie is helemaal niets meer waard. Ik sta zelf te hijgen tijdens een telefoongesprek dat te lang duurt 😂

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ja 😅 mijn conditie is helemaal niets meer waard. Ik sta zelf te hijgen tij ...
Hier hetzelfde 🤣 vreselijk

8 dagen geleden

Hoihoi. Hier ook (morgen 22 weken) en ik moet 3 trappen op bij mijn appartement (geen lift) halverwege kapot.. En zo met kleine boodschappen halen 😂 Dus heeeeel herkenbaar

8 dagen geleden

Ik heb hier helaas al weken last van. Denk dat het erbij hoort. Lekker uithijgen zou ik zeggen 🤣 ik had er alleen met hiken heel erg last van. Kreeg totaal geen lucht. Dus ik denk zolang ik geen berg hoef te klimmen..,. , dan hijg ik maar haha

8 dagen geleden

Je gaat t niet geloven, ik praktiseer al 7 jaar ademwerk en wanneer ik wandel en bel tegelijkertijd gaat het helemaal fout 😮‍💨. Wanneer ik sport gaat t wel goed. Maar dagelijkse dingen niet te doen soms🤣🤣🤣

8 dagen geleden

Ik heb het als ik een stukje met iemand mee loop van school dan ben ik gewoon buiten adem als we praten 😂

8 dagen geleden

Heeel herkenbaar! Ook ruim 22 weken zwanger.

8 dagen geleden

Ook al weken last van. Ik kreeg de tip om trappen veel rustiger te lopen en bewust te blijven ademen, we zijn geneigd onze adem in te houden als we trap lopen. Ik kom zo minder hijgend boven.

8 dagen geleden

Jepp 🙋🏼‍♀️ ruim 23 weken nu en regelmatig buiten adem met trappen lopen maar ook gewoon als ik te snel of te veel tegelijkertijd wil doen 😂 dat gaat gewoon niet meer 🤪