4 Reacties

4 maanden geleden

Heel herkenbaar ik heb precies hetzelfde.

4 maanden geleden

Ik ben tijdens mijn 1e zwangerschap thuis komen te zitten met een burn out. In 2021, dit is nu 3 jaar terug. Ik heb het heel zwaar gehad en voel me sinds korte tijd pas weer stabiel en mentaal sterk. Nog steeds wel last van sneller overprikkeld zijn, maar ik denk dat dit oprecht altijd al zo was, maar een onderdeel was wat ik negeerde. Ik wil je op het hart drukken voor jezelf en je kindje te kiezen nu! Ik was na de bevalling om mijn diepste punt van de hele burn out en dat gun ik niemand! Mocht je meer willen weten, willen sparren oid stuur me gerust een vriendschapsverzoek.

4 maanden geleden

Hey, Eerst even een kort stukje over mezelf. Ik heb 3 jaar met een burnout thuis gezeten. Na veel behandelingen, tijdens deze periode mezelf goed leren kennen. Nu ongeer 2 jaar weer parttime aan het werk. Dit is voor mij precies de balans tussen prive en werk met ruimte voor de rust die ik nodig heb om in mijn eigen bubbel te zitten. Ik heb ook wel eens gedachten en op dit moment zijn alleen mijn partner en ik nog maar degene die bekend zijn met het nieuws. Wat mij helpt is: 1.Accepteren dat je soms ff een kut-dag hebt. En dat die er mag zijn. 2.Ruimte maken en uitvinden waar jij warm voor loopt. Zo houd ik van schrijven, winkelen,tekenen,feel good Serie/film kijken, badminton. Ik krijg hier positieve energie van. 3. Het helpt mij om met mijn partner te bespreken wat hij kan doen om mij te ondersteunen,zodat ik weet dat we samen alles hooghouden en ik niet alleen ben. Want dat ben je nooit😉..

4 maanden geleden

Reactie op Esra Ozdemir

Heel herkenbaar ik heb precies hetzelfde.
Hi Esra, wat naar om te horen. Hoe ga jij hiermee om?