10 Reacties

6 dagen geleden

Een bon voor een zwangerschapsmassage! Even een ontspan-moment :) Of anders iets creatiefs wat je kunt doen in je verlof?

6 dagen geleden

Zwangerschapsmassage 馃

6 dagen geleden

Drinkbekerhouder voor aan buggy, mooie tas voor boodschappen om te hangen aan de kinderwagen, heerlijke shampoo, leuke pyjama, pantoffels, bon om ergens bakje koffie/thee te doen na de bevalling, tijdschriften

6 dagen geleden

Cadeaubon voor een fotoshoot of een buik beeldje als je dat zou willen

6 dagen geleden

Net waar je van houdt. Maar een bonnen voor bv massage, floaten,een draagconsult. Fasionchek voor zwangerschapskleding, kleding na je zwangerschap-schoenen. Een high tea of uiteten met vrienden. Misschien als je borstvoeding wil proberen heb je een kolf op het oog. Of wil je zelf hapjes maken , een stomer/blender. Een draagdoek/zak .

6 dagen geleden

Ik vind het ook leuk om boeken te lezen (eventueel rondom zwangerschap of opvoeden) en een dagboekje bij te houden. Kan ook een cadeau idee zijn.

6 dagen geleden

Reactie op Ooievaar2023

Net waar je van houdt. Maar een bonnen voor bv massage, floaten,een draagc ...
Schiet me net te binnen, ik heb voor mn 1e verjaardag als moeder kinder ehbo gekregen. Miss is dat nog een idee.

6 dagen geleden

Misschien een boek over het moederschap? Bijv oei ik groei of de poepdokter junior of abonnement op een tijdschrift voor moeders. Een gipsmasker van je buik laten maken. Een zwangerschapsfotoshoot. Receptenboek voor babyhapjes.

5 dagen geleden

Je kan ook Postpartum behandelingen vragen? 馃槉 Zoals een massage, buikbinding, yoni steam, etc ?

5 dagen geleden

Alvast gefeli 鉂わ笍鉂わ笍 misschien een heerlijk zachtje luxe badjas of mooie sloffen/uggs voor de cocoonmaandjes?!