13 Reacties
10 maanden geleden
Ik ga een pak stilo's geven met van die 4 kleuren in. Heb er een van haar gekregen nadat ik zei de mijne op de materniteit te zijn vergeten (ofja denk eerder dat een verpleegkundige hem oer ongeluk meenam want ze gebruikten hem nogal eens 馃槄).
Wat ik ook leuk vind, maar je denk ik moeilijker vindt (hier hebben ze het in het tuinectrum) is van die zaadbommetjes. Je hebt er veel speciaal verpakt als bedankje.
10 maanden geleden
Wij hadden de verloskundige de eerste keer niets gegeven en na ons tweede (waarschijnlijk) laatste kindje hebben we haar een kaartje gegeven met daarin een bedankje voor haar specifiek, en ook erbij gezet dat we ons heel erg gehoord voelde en haar ontzettend waarderen. Daarbij hebben we een cadeaubon voor een bos bloemen bij gedaan, dat ze zelf iets moois kan kiezen, omdat we wisten dat ze van bloemen houd :) Ze was heel blij met de bloemen, maar vond kaartje eigenlijk het leukst, het is fijn als je gewaardeerd word om wat je doet en wie je bent
10 maanden geleden
Reactie op Kiimi
Niks. Is gewoon hun werk toch 馃檪. Kraamverzorgster ook niet. Sorry maar als ...
Ben ik het enigzins mee eens, maar als iemand hun werk heel goed doet en een stapje verder voor je gaan (ondanks dat het hun werk is..) en je ze daarom waardeerd is er niks geks aan een bedankje :) maar verplicht iets moeten geven aan kraamzorg/verloskundige vind ik wel gekkig. Ik heb deze keer niks aan kraamzorg gegeven, vond de zorg redelijk gemiddeld dit keer. Vorige keer wel iets aan kraamzorg gegeven, was een schat van een mens waar we ontzettend veel aan hadden
10 maanden geleden
Reactie op jaywesome
Ben ik het enigzins mee eens, maar als iemand hun werk heel goed doet en ee ...
Precies dit. Mijn kraamverzorgster was ik niet heel tevreden over. Kwam de eerste dag binnen met de mededeling dat ze in een wachtrij stond voor lowlands kaartjes voor haar dochter. Is ze 1,5 uur mee bezig geweest. De zorg was de gehele week echt minimaal en ze deed het hoognodige.
Voor het ziekenhuis personeel heb ik wel groots uitgepakt met bloemen en gebak. Ik had dezelfde verpleegkundige die er 2 jaar geleden bij was toen ik mijn zoontje verloor. Had zich dit keer ingepland op de dag dat ik mijn keizersnede kreeg omdat ze er heel graag bij wilde zijn en mij weer wilde begeleiden. Ontzettend lief en betrokken!
10 maanden geleden
Wij hebben onze kraamzorg een kleinigheidje gegeven van 15 euro ofzo. We waren echt super tevreden dus had misschien ook meer mogen zijn, maar het gaat vooral om het gebaar.
Over mijn verloskundige ben ik ook erg tevreden dus daar ga ik zeker ook nog iets voor bedenken.
10 maanden geleden
Reactie op Kiimi
Niks. Is gewoon hun werk toch 馃檪. Kraamverzorgster ook niet. Sorry maar als ...
Oeps, ben toch overstag gegaan. Mijn vriend wilde graag wat geven want zij heeft onze dochter ook wat prulletjes gegeven (vis spel, een timer klokje ofzo...superleuk).
Dus toch even een doosje bonbons gehaald en een verftekening gegeven die ze samen hadden gemaakt. Ze besteedde echt veel aandacht aan het huishouden maar ook aan onze peuter. Die vond het heel verdrietig dat ze wegging.
Maar ik zou het niet te moeilijk maken, ze zijn overal blij mee 馃槉