14 Reacties

3 dagen geleden

Carnaval ? Of bedoel je iets anders

3 dagen geleden

Bedoel je het Carpale-tunnel-syndroom? Zo ja; Fysiotherapeut raadplegen

3 dagen geleden

Reactie op nice88

Carnaval ? Of bedoel je iets anders
Stomme auto correct. Carpaal tunnel syndroom

3 dagen geleden

Reactie op kaysijt

Bedoel je het Carpale-tunnel-syndroom? Zo ja; Fysiotherapeut raadplegen
Ga ik woensdag heen!

3 dagen geleden

Ik heb dit na mijn eerste zwangerschap gekregen. Ben toen met braces gaan slapen en dat hielp een hele boel! Ik kon toen iig weer doorslapen en werd niet meer (zovaak) wakker van de klachten. Ook naar de fysio geweest.

3 dagen geleden

Reactie op thegeek

Ik heb dit na mijn eerste zwangerschap gekregen. Ben toen met braces gaan s ...
Oh kijk dit zijn de tips die ik zoek. Dank je wel!

3 dagen geleden

Op podobrace.nl kun je zoeken op carpale tunnel en dan kun je de geschikte braces zien en bestellen. Zeker aan te raden!

3 dagen geleden

Reactie op Ina33

Op podobrace.nl kun je zoeken op carpale tunnel en dan kun je de geschikte ...
Ja hier staan prima braces tussen idd, als hij de pols maar fixeert! Proberen waard! Hopelijk helpt het jou ook

3 dagen geleden

Ik heb dit bij alledrie mijn zwangerschappen gehad (niet echt cts, maar wel die klachten), kreeg het advies braces te gaan dragen. Heb ze bij de oudste twee bij Podobrace besteld, bij de derde via een handcentrum na testen. Die laatste was voor 's nachts, bij de oudste twee moest ik ze overdag dragen, in de nacht was niet voldoende. Zou zeker z.s.m. voor een brace gaan

3 dagen geleden

Reactie op NikkyV

Ik heb dit bij alledrie mijn zwangerschappen gehad (niet echt cts, maar wel ...
Ik zie dat je nu weer zwanger bent, heb je nu nog geen klachten? Of kwamen die later pas in de vorige zwangerschappen?

3 dagen geleden

Reactie op thegeek

Ik zie dat je nu weer zwanger bent, heb je nu nog geen klachten? Of kwamen ...
In de vorige zwangerschappen kwam het pas later, derde trimester. Ben nu bijna 20 weken, dus nog even afwachten of ik er nu weer last van krijg

3 dagen geleden

Ik heb een brace besteld, Bedankt dames 😀