35 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Joycieee

Volgens mijn berekening ben ik vandaag 5.2 weken zwanger, maar mijn test st ...
Zeker! Ik ben zeker van mijn termijn en had met 5+1 ook nog steeds een 2-3 ipv 3+. In eerste instantie helemaal onzeker. Maar na die onzekerheid ben ik lekker gestopt met testen. Ik had heel veel verhalen gelezen van vrouwen die nooit een 3+ hadden met die wekenindicator. Uiteindelijk is het maar een indicatie op basis van gemiddelde HcG waarde. Wij zijn blijkbaar niet gemiddeld 😜

4 maanden geleden

Reactie op Joycieee

Volgens mijn berekening ben ik vandaag 5.2 weken zwanger, maar mijn test st ...
Ik ook vandaag 5+2 en 2-3 weken

4 maanden geleden

Ik 3+5 mijne gaf aan 1-2 ☺️

4 maanden geleden

Ik ook vandaag 5+3 en een 3+ 🥰

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 5+2 en mijn test geeft 2-3 weken aan… Nu word ik een beetje ongerust 😩 Moet dat niet 3+ zijn?
Deze is niet helemaal betrouwbaar..tenminste in mijn geval niet😅 In mijn geval gaf deze een week geleden al 3+ aan terwijl ik nu net tussen 4.5 a 5 weken moet zitten. Maar omdat mijn HCG waarde erg hoog was gaf deze mij een valse indicatie.. Dus als jij je eigen berekening een beetje weet hou je daar dan aan vast ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Ik ben vandaag 5+2 en mijn test geeft 2-3 weken aan… Nu word ik een beetje ...
Ik ben vandaag ook 5+2 en gisteren gaf deze bij mij ook 2-3 weken aan. Denk niet dat je je daar druk om hoeft te maken, die testen zijn ook niet 100% betrouwbaar. Ik maak mij in ieder geval geen zorgen 😊

4 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik ben vandaag ook 5+2 en gisteren gaf deze bij mij ook 2-3 weken aan. Denk ...
Aah gelukkig! Goed om te horen haha, ik maakte me al zorgen 😅

4 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Deze is niet helemaal betrouwbaar..tenminste in mijn geval niet😅 In mijn g ...
Maaaar dan heb je wel een mooi hoge hcg waarde! 😍

4 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Ik ben vandaag 5+2 en mijn test geeft 2-3 weken aan… Nu word ik een beetje ...
Ik had ook een 2-3 weken bij die termijn. Werd er ook ongerust van, zeker door een eerdere miskraam. Maar heb inmiddels al twee echo’s gehad (met 6+5 en 8+1) en beide echo’s was een mooi kloppend hartje te zien en voldoende groei die bij de termijn hoort!

4 maanden geleden

Ik ben ook benieuwd. Gisteren gaf de cb 2-3 aan en volgens eigen berekening vandaag 4+1. Maandag nog een cb doen en hopelijk dan een 3+

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Ik had ook een 2-3 weken bij die termijn. Werd er ook ongerust van, zeker d ...
Ohhh wat super fijn om te horen! 😍

3 maanden geleden

Reactie op DC22

Ik had ook een 2-3 weken bij die termijn. Werd er ook ongerust van, zeker d ...
Yes!!! 😍 5+4!