43 Reacties

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde. Wel gaan wij kijken voor een 2e hands co sleeper

één maand geleden

In dat geval zou ik gaan voor tweedehands, huren of lenen.

één maand geleden

Wij hadden geen cosleeper bij de eerste, uiteindelijk zelfs een grotere gekocht want hij heeft er tot ruim 1 jaar in geslapen. Maar ze zijn er ook genoeg 2e hands en je kan ze ook huren. Heb je misschien mensen in je kennissen kring die al een kindje hebben, misschien kun je er dan zelfs 1 lenen van iemand. Succes :)

één maand geleden

Wij gaan niet voor een co sleeper, maar wanneer het nodig is kan het wiegje naast mijn bed staan

één maand geleden

Ik wil heel graag een co sleeper, maar mij slaapkamer is niet echt groot genoeg dus moet nog eens goed kijken. Bij van asten heb je een heel goedkope, simpel hout. Misschien kan je zoiets kopen? Of huren, maar zou dan eens kijken of je echt goedkoper uit bent dan een goedkope kopen.

één maand geleden

Wij waren het eerst niet van plan, maar konden er via vrienden goedkoop ééntje overnemen. Ons kindje heeft er ongeveer een halfjaar in geslapen en beviel goed!

één maand geleden

Wij gaan het wel doen. Al is het echt maar voor het eerste half jaar, het geeft ons voor nu een fijn idee om straks ons kleintje dicht bij ons te hebben. Zeker als borstvoeding geven straks lukt Wie weet loopt het allemaal anders, dat weet je natuurlijk nooit 😂 maar de intentie is er bij ons haha

één maand geleden

Wij gaan wel aan de co-sleeper. Maar hopen deze van vrienden of familie te kunnen lenen. Anders wellicht tweedehands. Maar het plan is sowieso eerste tijd bij ons op de slaapkamer

één maand geleden

Wij hebben het niet wij gebruiken net als bij de eerste een wiegje dit omdat dit een familie stuk is vanuit mijn kant mijn oma moeder ik en dus ook mijn kindjes hebben er in geslapen. Ik zelf vond het heel fijn dat hij bij ons op de kamer lag. Maar ik zou dan idd zoals andere zeggen 2de hands of lenen.

één maand geleden

De Sevils co-sleeper beviel ons super! Hij is erg mooi en stabiel. Fijne grootte en heel praktisch + super betaalbaar. Je vind hem o.a. bij Bol.com. Bij ons 1e kindje niet gedaan, was getob. Bij 2e kindje wel gedaan en 9 maanden super veel plezier van gehad. Ik raad het zeker aan. Hij gaat zsm weer van zolder voor onze 3e!

één maand geleden

De meeste mensen die ik ken die zeiden dat ze hun kind snel op hun eigen kamer wilden, hebben toch nog een co-sleeper aangeschaft. Het is nogal wat om zo’n kleintje gelijk uit de buik alleen in een kamertje te leggen 😉 De oudste heeft hier 4 maanden op onze kamer gelegen. De jongste 2 maanden op onze kamer, die slaapt nogal luidruchtig 🤭 Overdag leggen wij ze gelijk in hun bedje op eigen kamer, zo halverwege de kraamweek, dan was ik zelf wat mobieler en wilde ik niet steeds een kind naast me overdag. ‘s Avonds willen baby’s vaak veel bij je zijn, de eerste maanden, dus dan liggen ze vaak op je schoot te slapen of te clusteren (🙈) terwijl je lekker tv kan kijken haha. Ik zou niet een al te dure co-sleeper kiezen, maar je gaat het denk ik wel missen als je het niet hebt!

één maand geleden

Wij bij de 1e niet gedaan (fles dus niet handiger tijdens voeding etc) en paste toen niet naast ons bed. We zetten de kinderwagen bak gewoon boven elke avond. Na 2 weken op eigen kamer maar wel in die bak. Haha Nu groter huis en wil een rotan wiegje voor de eerste periode! De kinderwagen slepen was wel beetje gedoe en wiegje is lichter te verslepen

één maand geleden

Wij hebben een klein wiegje naast ons bed gehad. En hoewel we zeiden dat de kleine lekker snel naar zijn eigen kamer ging, duurde dat uiteindelijk een half jaar. Ik gaf nog borstvoeding en vond het zo makkelijk om gewoon even de kleine te pakken, te voeden en direct weer terug naar bed te kunnen. Dat brak mij minder op dan helemaal uit bed moeten, naar een andere kamer en dan weer terug naar bed. Pas toen de nachten beter gingen, ging de kleine lekker naar z’n eigen kamer.

één maand geleden

Ik ben alleen dus heb wel een co sleeper. Zie het niet zitten om steeds heen en weer te moeten lopen voor voeding etc.. Ik hoop borstvoeding te kunnen geven dus dan vind ik het helemaal makkelijker om de kleine naast mij te hebben.

één maand geleden

Wij hebben een klein wiegje naast ons bed gehad. Na 3 maanden werden de nachtvoedingen minder en groeide hij uit zn wiegje en ging hij naar zn eigen kamertje in zn grotere bedje. Was top want wij maakte hem soms perongelijk wakker en dat gebeurde toen niet meer.

één maand geleden

Ik had dit bij de 1e zwangerschap ook. Wat een onzin, een cosleeper. Tot ons zoontje na een week niet meer in z’n eigen bed wilde slapen, en alleen nog maar op mij of mijn hand op hem wilde (en huilbaby). Uit nood een cosleeper van vrienden gekregen en dat was echt een verademing. Toen m’n mening volledig bijgedraaid.. baby 2 komt nu in de cosleeper. Voordeel is echt: je bent er mega snel blij voor de voeding of als je baby huilt, hoeft niet perse uit bed en kan hem/haar in de gaten houden. Alleen wanneer die wakker van elkaar gaat liggen, is het tijd om te verplaatsen haha. Ons zoontje sliep uiteindelijk met 3/4 maanden weer in z’n eigen bedje, toen was hij er klaar voor om ‘alleen’ te slapen.

één maand geleden

Ik vind het ideaal. De jongste is nu 4.5 maand en is sinds een week ineens weer drie of vier keer per nacht wakker 🫠🫠🫠 zo kan ik lekker in bed blijven liggen terwijl ik hem troost of terwijl ik hem een flesje geef.

één maand geleden

Nee heb ik bij mijn zoontje niet gedaan, en nu weer niet. Wij hebben zijn eigen ledikant naast ons bed geschoven. Met 3 maanden is hij naar zijn eigen kamertje gegaan, en die transitie ging zo makkelijk. Wellicht doordat hij dus gewoon in zijn ledikant sliep sinds de geboorte al? Geen idee weet je toch nooit, maar ik had geen geld over voor een co sleeper en het geluk dat zijn ledikant makkelijk naast ons bed paste. Voor ons was het zo perfect!

één maand geleden

Reactie op LV00

Nee heb ik bij mijn zoontje niet gedaan, en nu weer niet. Wij hebben zijn ...
Ps. Wij zeiden in eerste instantie ook: na 2 weken op eigen kamer, maar dat is dus uiteindelijk op gevoel 3 maanden geworden🤭

één maand geleden

Mocht je veel ruimte naast bed en een ikea bedje hebben kun je daar ook cosleeper van maken, zag deze laatst. Best ideaal https://www.instagram.com/reel/C7UQML1IeD6/?utm_source=ig_web_copy_link