11 Reacties

23 dagen geleden

Ikea heeft ook veel opties. Wij doen een kast van Ikea als commode. Dat scheelt weer kosten, omdat we geen aparte kast hoeven te kopen dan:) En anders marktplaats/kringloop. Helaas zijn babyspullen prijzig

23 dagen geleden

Wij hebben een 2e handse hemnes van IKEA op marktplaats gekocht. Ben hen nu aan het schuren en schilderen en dan past hij helemaal in de kamer straks Op marktplaats vind je heel veel wat nog echt goed is voor een goede prijs!

23 dagen geleden

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar ik weet dat bijvoorbeeld ikea spullen heel erg geliefd zijn en die verkoop je ook na x aantal jaren weer heel goed door is mijn ervaring. Zo heb ik mijn tyssedal kommode die ik gebruikte voor de kids na 3 jaar verkocht met bijna geen verlies omdat die in die 3 jaar gestegen was in waarde.. Mijn make up tafel en kast net zo.

23 dagen geleden

Wij hebben ook een kast van IKEA omgetoverd tot commode. Daarnaast hebben we een gratis box, via de weggeefhoek op Facebook. En een trip trap stond langs de weg, gratis af te halen. Even schuren en in een leuk kleurtje en je bent klaar. Hierin moet je natuurlijk wel geluk hebben, maar als je het in de gaten houdt kan je er wel je voordeel uit halen 😊

23 dagen geleden

Ik ga voor die simpele basis meubeltjes van ikea. Op tweedehandssites kan je ook leuke ladekasten vinden om te pimpen en als commode/ kleerkast te gebruiken. Ik vind het ook leuk in kringloopwinkels te snuisteren. Vaak ga je zonder iets buiten, maar soms heb je echt geluk met een koopje zoals de tripp trapp newbornset voor 10 euro, leuke boekjes voor een paar cent, kadertjes (die ik gevuld heb met een mooi prentenboek), keramieken dierenbeeldjes worden bij mij een ding 😅 heb al konijntjes, eendje, dolfijn en een zeehond 🤪 de zeehond kocht ik vandaag samen met een rompertje met kanten kraag, samen 90 cent... met wat geduld en rondkijkrn kan je heel goedkoop alles bijeen krijgen. Zo stonden er vandaag voor 9 euro fake tripp trapp stoelen. Doet vast niet onder voor de echte. Helaas heb ik de echte nodig voor de newbornset dus ik kijk nog even rond.

23 dagen geleden

Bedankt voor de tips dames !

23 dagen geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar ik weet dat bijvoorbee ...
Serieus? Hoe stijgt ikea in waarde (is gemaakt van geperste houtvezels en acrylverf, enkel de poten zijn echt hout)? Je kan die ook nog nieuw kopen? Of is dat alweer een ander model? In amsterdam verkoopt iemand hem voor 40 euro 😅 denk dat je gewoon geluk had? Anders echt wel triest dat ikea al als designer wordt gezien 🙈 geen haat naar jou hoor!

23 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Serieus? Hoe stijgt ikea in waarde (is gemaakt van geperste houtvezels en a ...
Bizar hè. Lees dit, in de krant van een tijdje terug. Een quizvraag. Wat is meer geld waard: een metalen lounge chair van IKEA uit de jaren zeventig of een handgemaakte, achttiende-eeuwse Nederlandse vitrinekast in Louis XV-stijl van wortelnotenhout, gedecoreerd met rozenguirlandes? Het antwoord: het IKEA-meubel is bijna dertig keer zoveel waard. 😅

23 dagen geleden

Je kunt eventueel ook nog navraag doen bij je verloskundige. Als ik dit keer een meisje krijg ga ik de kleertjes van mijn zoon uitzoeken en alles wat ik niet meer ga gebruiken geef ik graag aan iemand hier uit de buurt die het niet breed heeft. Misschien weten zij ook iemand die spulletjes weg wil doen die je kunt overnemen!

23 dagen geleden

Kringloop! Misschien soms even opschuren en van een nieuw likje verf voorzien. Verder op van die gratis aangeboden Facebook paginas in je buurt (kan je zelf ook oproepjes doen) en op marktplaats staat ook genoeg gratis, verder vrienden/familie/kennissen vragen. Commodes gaan op een gegeven moment de kamer uit dan ben ik maar wat blij als ik er iemand anders blij mee kan maken.

23 dagen geleden

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Huissen (in de buurt van Arnhem) heb je een tweedehands babywinkel. https://hetbabygoed.nl/