17 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb het ook, om gek van te worden soms.. bijna 3 weken last van nu. Heb haast de neiging dokter ervoor te bellen.. 😅

4 maanden geleden

Hoi! Vaak hoort dat er wel bij! Mocht je t echt niet vertrouwen kun je natuurlijk altijd aan de bel trekken.

4 maanden geleden

Hier ook! Wordt er beetje gek van😅 maar mij is aangegeven dat het erbij hoort. Ik hoop wel dat het binnenkort stopt.....

4 maanden geleden

Ja, zelfde. Zeurende lichte pijn, soms kleine steekjes. Dan links, dan rechts, dan even midden.

4 maanden geleden

Nou vind het wel geruststellend om te horen dat ik niet alleen ben! Lees online toch vooral het verhaal van af en toe. Hoop voor ons dat het gauw over mag zijn! 💜

4 maanden geleden

Reactie op S09022025

Ik heb het ook, om gek van te worden soms.. bijna 3 weken last van nu. Heb ...
Als je die behoefte voelt, zeker doen!

4 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad en ik heb dit ook in mijn vorige zwangerschap gehad. Voor mij wat geruststellender, omdat ik me toen veel zorgen maakte en nu het al heb ‘ervaren’.

4 maanden geleden

Ik ben nu 5+6, ik heb ook constant menstruatie achtige krampen en sinds 1 juni elke nacht heftige pijn in mijn onderbuik. Ik had mijn zorgen hierover ook geuit onder een andere topic, ik kreeg van veel vrouwen de reactie terug dat zij dit ook herkennen. Heel vervelend die pijn, maar het moet vanzelf over gaan. Ik laat morgen voor de zekerheid nog wel een keer mijn urine testen om er zeker van te zijn dat ik geen blaasontsteking heb waar die heftige pijn vandaan kan komen. Ik hoop dat de pijn snel bij je wegtrekt!

4 maanden geleden

Ik heb er ook last van! Zit nu op 5+5. Echt kramp; een warme kruik/douche helpt wel.

4 maanden geleden

Ik heb een dag of 8 een spanning in mn onderbuik gehad en sinds donderdag is dat volledig weg. Daar maak ik me nu weer een beetje zorgen over 🙈

4 maanden geleden

Ik ben nu 4 + 4 en de buikkrampen zijn vreselijk. Ik word er zelfs wakker van snachts 🥲

4 maanden geleden

Ik ben nu 5,5 week zwanger en de krampjes zijn al veel minder dan de eerste paar weken

4 maanden geleden

Ja hier ook hoor (5+2).. steekjes, krampjes, ik voel m’n baarmoeder de hele tijd. Elke keer bij het vegen even kijken of ik toch niet ongesteld geworden ben.. best spannend!

4 maanden geleden

Reactie op miewie

Ja hier ook hoor (5+2).. steekjes, krampjes, ik voel m’n baarmoeder de hele ...
Dit heb ik oook.. zo intens vind ik het. Heb ook echt last van een zeurend gevoel.

4 maanden geleden

Hoi! Even ter update aan iedereen: ik heb maar gewoon de vk gebeld en het hoorde er allemaal bij. Zeker als je normaal bij je menstruatie ook vaak/veel buikpijn hebt.

4 maanden geleden

Reactie op chp2024

Ik ben nu 4 + 4 en de buikkrampen zijn vreselijk. Ik word er zelfs wakker v ...
Ooh jaaaa hier ook, zelf 4+2, wat doe jij ertegen?

4 maanden geleden

4+6 hier! Precies dezelfde klachten. Continu kramp, van licht zeurend tot menstruatie achtig en soms is het even weg. Ik heb een (te) strakke/gespannen bekkenbodem en begon me af te vragen of het daar misschien door komt! Stelt me gerust dat meer vrouwen er last van hebben en het blijkbaar normaal is. Ik probeer nu soms met buikademhaling te ontspannen, dat helpt wel iets :)