10 Reacties

11 dagen geleden

Yes hier ook...net of het niet echt wilt doorzetten, ik werk zelf in de zorg en de mensen zijn om en om ziek dus denk nu ben ik echt aan de beurt maar dan niet slecht genoeg voelen om echt ziek te zijn😅

11 dagen geleden

Reactie op BabsG

Yes hier ook...net of het niet echt wilt doorzetten, ik werk zelf in de zor ...
Ja precies dat het blijft hangen en lijkt maar niet over te gaan vind het zo frustrerend

11 dagen geleden

Hier ook heb paar weken zo doorgegaan ik heb plus nog hevige hoofdpijn en hoge bloeddruk. Besloten om 50 % te gaan werken anders is het niet te doen 😔

11 dagen geleden

Ik ben nu ook al 3 weken ‘niet fit’. Vooral heel erg verkouden wat maar niet over gaat. Voor de zwangerschap was dit dan binnen 3 dagen wel klaar. Ik eet gezond, drink veel water, slik vitaminen en probeer zo veel mogelijk slaap te pakken. Ik accepteer het maar gewoon.

11 dagen geleden

Herkenbaar, hier al wekenlang hoofdpijn en sinds een week verhoging erbij. Slik max paracetamol en mn temperatuur blijft rond de 37,6/37,7 hangen. Zou willen dat het bij zou trekken, heeft lang genoeg geduurd zo

11 dagen geleden

Reactie op BabsG

Yes hier ook...net of het niet echt wilt doorzetten, ik werk zelf in de zor ...
Dit heb ik nu ook sinds een paar weken...ik werk in het onderwijs.

11 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Herkenbaar, hier al wekenlang hoofdpijn en sinds een week verhoging erbij. ...
Tijdens je zwangerschap is je temperatuur ook net iets hoger als normaal, dus opzich zou dan 37,6/37,7 nog niet zou gek zijn

11 dagen geleden

Reactie op LV00

Tijdens je zwangerschap is je temperatuur ook net iets hoger als normaal, d ...
Voor mn zwangerschap was mijn temperatuur op zijn hoogst zonder ziek te zijn 36 graden, verloskundige zei dat een zwangerschap maar een halve graad erbij kan brengen

11 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Voor mn zwangerschap was mijn temperatuur op zijn hoogst zonder ziek te zij ...
Oh, dat klopt ja, wist niet dat je normaal zo’n lage tenperatuur had…

11 dagen geleden

Reactie op LV00

Oh, dat klopt ja, wist niet dat je normaal zo’n lage tenperatuur had…
Ja haha, sinds mn gastric bypass is aan de lage kant 🫣