Voel me echt zo n zeikerd nu , maar voel me echt al weken grieperig ziek en spierpijn gekke is ik heb geen corona dacht ik eerst maar is het niet.
Alle waardes zijn goed ook al uitgebreid onderzocht.
Zijn er meer dames die 3 van de 7 dagen in de week zich maar echt goed voelen en de rest bagger.
Heel benieuwd ik ben namelijk tot ik zwanger raakte amper ziek
Yes hier ook...net of het niet echt wilt doorzetten, ik werk zelf in de zorg en de mensen zijn om en om ziek dus denk nu ben ik echt aan de beurt maar dan niet slecht genoeg voelen om echt ziek te zijn😅
Ik ben nu ook al 3 weken ‘niet fit’. Vooral heel erg verkouden wat maar niet over gaat. Voor de zwangerschap was dit dan binnen 3 dagen wel klaar. Ik eet gezond, drink veel water, slik vitaminen en probeer zo veel mogelijk slaap te pakken. Ik accepteer het maar gewoon.
Herkenbaar, hier al wekenlang hoofdpijn en sinds een week verhoging erbij. Slik max paracetamol en mn temperatuur blijft rond de 37,6/37,7 hangen. Zou willen dat het bij zou trekken, heeft lang genoeg geduurd zo
Tijdens je zwangerschap is je temperatuur ook net iets hoger als normaal, d ...
Voor mn zwangerschap was mijn temperatuur op zijn hoogst zonder ziek te zijn 36 graden, verloskundige zei dat een zwangerschap maar een halve graad erbij kan brengen