13 Reacties

2 maanden geleden

Ik was zwanger tijdens de corona periode met mijn eerste, 2 keer gekregen helaas. Maar alles ging gewoon goed. Er zijn nog steeds best veel kinderen geboren tijdens deze periode waar niks mee gebeurd is😉

2 maanden geleden

Alvast wel beterschap gewenst

2 maanden geleden

Ik denk echt dat het voor jou vervelender is als voor de kleine in je buik. Doordat je zwanger bent is je weerstand al wat lager en je immuunsysteem minder optimaal, hierdoor is het dus goed mogelijk dat je nu meer last hebt van de corona als voordat je zwanger zou zijn geweest. Desondanks zit je kindje zo goed beschermd dat die hier weinig van mee zal krijgen. Er zijn gelukkig heeeel veel vrouwen die tijdens hun zwangerschap de griep te pakken hebben gehad en alsnog zijn bevallen van gezonde kindjes. Ik snap dat je je zorgen maakt maar ik denk dat dit echt niet nodig is. Voor nu heel veel beterschap en hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt🥰❤️

2 maanden geleden

Ik had de eerste variant (de 'heftigste') bij 28 weken vorige zwangerschap. Niks aan de hand! Ze staat nu lekker d'r tanden te poetsen 🥰.

2 maanden geleden

Ik ben 2 weken terug ook echt mega ziek geweest, hoge koorts enzo, maar corona test was negatief. Ben nog nooit eerder in mijn leven zo vreselijk beroerd geweest. Maakte me ook zorgen om de kleine, vooral omdat je dingen leest over hoge koorts enzo, maar gelukkig was alles in orde op de echo vorige week🥰

2 maanden geleden

Ik heb corona gehad tijdens de innesteling (dit weet ik omdat t een ivf terugplaatsing was) en had toch een positieve test erna. Ik denk dat jij er meer last van hebt dan die kleine ☺️

2 maanden geleden

Veel beterschap gewenst ! Je kan je vreselijk beroerd voelen inderdaad. Ik heb corona gehad in 2021 , was toen 16 weken zwanger. Is nu een helemaal gezonde dame van bijna 3 jaar :)

2 maanden geleden

Wat vervelend! Maar dit kan echt geen kwaad en is vooral vervelend voor jezelf. Wel belangrijk om je temperatuur niet te hoog te laten voor lange tijd dus bij koorts wel paracetamol nemen

2 maanden geleden

Heel vervelend! Probeer maar zo te denken, je geeft nu mooi antistoffen mee aan je kindje 😉 Goed uitzieken, paracetamol nemen tegen de koorts, komt goed. Ik ben bevallen van de tweede terwijl ik corona had, niet prettig maar we hebben er allebei niks aan overgehouden 😉

2 maanden geleden

Ik heb in 2022 Corona gehad en was toen 36 weken zwanger. Behalve het opletten met de koorts heb ik geen problemen ervaren. Ze is helemaal gezond geboren. Heel veel beterschap!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde ook 11 weken! Ook corona geen smaak geen reuk! Hoofdpijn pff ik mag evt langs voor dopler omdat ik me ook zorgen maar maar zaterdag een echo. Jij wat geruster?

2 maanden geleden

Ik heb vorige week de hele week plat gelegen met corona, echt nog nooit zo ziek ervan geweest! Verloskundige gaf aan dat dat waarschijnlijk kwam door de verminderde weerstand nu. Ik ben op dit moment 9 weken. Afgelopen maandag een echo gehad en alles zag er helemaal goed uit!

2 maanden geleden

Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap gehad. Ik heb één keer een moment gehad dat ik bijna flauwviel, mijn man moet me opvangen. Maar verder heeft het geen invloed gehad. Die jongen is nu bijna 3 en heeft nergens last van. Beterschap!