12 Reacties

9 dagen geleden

Word er tegenwoordig nog getest op corona?

9 dagen geleden

Geen corona, maar ik ben van de griep compleet gevloerd geweest. Je lichaam kan zulke dingen minder goed opvangen als je zwanger bent

9 dagen geleden

Ik ben de afgelopen week ontzettend ziek geweest met bizar hoesten. Of het corona was, geen idee 😅

9 dagen geleden

Ik heb covid gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik was niet heel ziek, want ik had gelukkig mijn vaccinatie gehaald, maar ik was wel slap en duizelig.

9 dagen geleden

Ben ook goed ziek geweest maar test niet meer 🤭

9 dagen geleden

Beterschap 💐

8 dagen geleden

Reactie op DappereSequoia153854

Word er tegenwoordig nog getest op corona?
Nee dat hoeft niet meer, maar voor mezelf wilde ik het toch weten en werd aangeraden door de huisarts extra op te letten ivm benauwdheid

8 dagen geleden

Reactie op Theldwyn

Ik heb covid gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik was niet heel ziek, ...
Wanneer is dat geweest die nu is schijnt een mildere variant te zij. Maar ben toch goed ziek pijn in me hele lichaam, spierpijn, hoofdpijn. Neusverkoudheid

8 dagen geleden

Reactie op Nrnr

Wanneer is dat geweest die nu is schijnt een mildere variant te zij. Maar b ...
In 2021. Beterschap in ieder geval!

8 dagen geleden

Reactie op Nrnr

Nee dat hoeft niet meer, maar voor mezelf wilde ik het toch weten en werd a ...
Hoe gaat het nu dan met je? Ben je ook daadwerkelijk wat benauwd?

8 dagen geleden

Ja hier ook corona. Gelukkig wel alleen een flinke neusverkoudheid. Duurt wel langer dan normaal om weer op te knappen. Maar dat had de verloskundige ook al gezegd

8 dagen geleden

Ik heb het deze zwangerschap gehad rond 14 weken, was mijn beste keer tot nu. Vooral snot en niezen en paar dagen heel erg moe. Heb het de eerste keer gehad toen ik 35 weken zwanger was vorige zwangerschap in 2022 en toen wel meer ziek van geweest. Wel altijd gevaccineerd en ook vorig jaar nog een booster gehad.