4 Reacties

één maand geleden

Hij werd soms mee wakker als de baby wakker werd, en soms sliep hij door. De eerste weken hielp jij de nachten gewoon met verschonen e.d. dus toen was hij sowieso wakker. Als hij wel wakker werd draaide hij om en sliep weer verder 🤷‍♀️

één maand geleden

Hij werd wel wakker, inderdaad ook voor het verschonen bijv. maar terwijl ik lag te voeden viel hij allang weer in slaap. Ik zou me er niet te druk om maken.

één maand geleden

Soms werd hij wakker en soms waren we samen wakker eventjes maar je slaapt zo weer verder uiteindelijk 7 maanden later lag onze zoon op een eigen kamer. Zou me er niet druk om maken, je hebt samen een kindje, dus niet gezegd dat die nachtrust van hem niet verstoord zal worden. Dat zal de komende jaren wellicht nog wel zo zijn 🙈 tweede op komst en nu gaan we weer voor de cosleeper op onze kamer.

één maand geleden

Mijn man is ook een lichte slaper maar slaapt wel met oordoppen. Ons eerste kindje heeft 6 maanden in de co-sleeper of naast mij geslapen omdat ik ook borstvoeding geef. In het begin deed hij vaak de luier toen dat nog moest maar ook niet altijd. Hij was langer wakker dan ik en de baby helaas. Ik voedde liggend waarbij de baby en ik tijdens de voeding al in slaap vielen maar manlief viel pas later in slaap en sliep dus ook wel slecht. Mijn man werd ook van elke kreetje wakker helaas of nog extra omdat hij een paar keer per nacht moet plassen dus hij sliep echt niet goed. Nu hebben we op zolder een logeerbed dus hij kan nu naar zolder als het niet gaat. Dat doet hij sowieso al omdat hij onregelmatig werkt en dan kan uitslapen als de oudste wakker wordt en nog borstvoeding kan drinken bij mama in bed. Dus voor mijn man was het bepaald ongewenst maar we gaan het met de tweede sowieso weer doen en mijn man kan nu naar het logeerbed als het niet gaat :)