223 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik blijf naar zout verlangen. Heel gek want normaal ben ik meer voor de zoe ...
Ik oook naar zout. Altijd al wel geweest ook maar nu extreem hahaha

3 maanden geleden

Reactie op anno123123

Ik ben ook veganist. En ik heb gelukkig tot nu toe nog niet zulke cravings. ...
Ooooooh dat klinkt ook lekker!! En chill dat ik niet de enige vegan ben hier 鈽猴笍 Geniet ervan dat je die cravings niet hebt haha. Ik vind ze echt lastig. Want niks aan vervangers tipt aan wat ik crave. Alleen op vakantie was er een vegan plek die ZULKE goede vegan beef had... ik was echt van wow. Maar thuis kan ik niks vinden wat echt de cravings wegneemt 馃ゲ En, ga vooral lekker die chips halen. Ik heb een halve Zak Croky sriracha gehad vandaag 馃槀 was zalig 馃憣馃徎

3 maanden geleden

Kaas heb gewoon een blok kaas gekocht 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ooooooh dat klinkt ook lekker!! En chill dat ik niet de enige vegan ben hie ...
Aaaah ja Naja. Je kan nu de zwangerschap de schuld geven. Dus dat scheelt haha. En als je cravings hebt dan kan je t ook gewoon niet negeren 馃ぃ馃ぃ馃ぃ ik heb denk geen zin om heen en weer te gaan. Zit nu aan de vegan bounty鈥檚 hahahah

3 maanden geleden

Shoarma met aardbeien en knoflook saus馃檪

3 maanden geleden

Reactie op AaliyahMG

Shoarma met aardbeien en knoflook saus馃檪
馃槀馃崜

3 maanden geleden

Gebakken champignons, en een enorme afkeer naar brood op het moment 馃ゲ

3 maanden geleden

Babybell .. 馃槀馃槀

3 maanden geleden

Reactie op AaliyahMG

Shoarma met aardbeien en knoflook saus馃檪
Hahaha jakkie

3 maanden geleden

Sisi mango 馃い qua eten (nog) niets

3 maanden geleden

Mijn gekste craving is ananas met chocolade pasta.馃槀

3 maanden geleden

Pittig eten! Ik ben dol op spicy foods maar kon er nooit tegen. Nu eet ik met gemak jalapenos zonder te huilen of iets.

3 maanden geleden

Broodje kroket, zelfs nu 's morgens net na het ontbijt verlang ik ernaar 馃い en kaas!!

3 maanden geleden

Kersen

3 maanden geleden

Chocolade.

3 maanden geleden

Reactie op Pipp

Broodje kroket, zelfs nu 's morgens net na het ontbijt verlang ik ernaar 馃い ...
Ooooooh nou wil ik ook!!!

3 maanden geleden

Eigenlijk nog niet echt gehad wel meerdere dingen waar ik dol op ben maar nu gewoon weg niet weg krijg door de misselijkheid 馃槄 En ik smacht naar kaas maar ben er net jaar terug achter gekomen dat ik zuivel intolerantie heb dus durf dat mijn darmen die overduidelijk al flink van slag zijn niet aan te doen 馃槄

3 maanden geleden

Alles wat zoet is. En heeeel specifieke dingen. M&M鈥檚 bijvoorbeeld. Maar ook met vlagen niks willen eten/ nergens zin in hebben. Hebben jullie dat ook?

3 maanden geleden

Reactie op annelynnn

Alles wat zoet is. En heeeel specifieke dingen. M&M鈥檚 bijvoorbeeld. Maa ...
Ja ik heb soms echt dat hongergevoel maar er is niks wat ik dan wil eten. Dat maakt het dan behoorlijk lastig

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was tomaat met zout het enige wat nog hetzelfde smaakte en nu heb ik het weer. Maar die misselijkheid echt bah.....