223 Reacties

2 maanden geleden

Frisse dingen zoals komkommer, wortel, watermeloen, vrieslollies 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Zo veel cravings gewoon! Paprika chips, pepsels, stokbrood met gezouten boter, raketjes. Het liefst doe ik ook overal sambal op haha

2 maanden geleden

Ik heb nu al dagen honger maar gewoon nergens zin in (muv die pizza laatst lol). Niks staat me aan. Ik wil mijn cravings terug 🤣

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik heb nu al dagen honger maar gewoon nergens zin in (muv die pizza laatst ...
Dit is zo herkenbaar! Ik ben sinds deze week veel misselijker waardoor ik idd bijna nergens zin in heb qua eten... Nu ik erover nadenk, een broodje hamburger zou er op zich wel in gaan nu 😅😂 en als ik denk aan een broodje pindakaas, word al misselijk bij het idee... is toch raar?

2 maanden geleden

Reactie op Pipp

Dit is zo herkenbaar! Ik ben sinds deze week veel misselijker waardoor ik i ...
Een broodje hamburger klinkt great 😂 ik heb nectarines opnieuw ontdekt en ga daar helemaal los op. En maak zelf fruitmilkshakes met amandelmelk banaan en bevroren fruit. En net in de winkel had ik ineens zin in pannekoeken dus die worden nu gemaakt hehe. Heb je die hamburger al gehaald? 😝

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Een broodje hamburger klinkt great 😂 ik heb nectarines opnieuw ontdekt en ...
Ohhh ja nectarines ontdekte ik vorige week opnieuw idd! Ook helemaal op los gegaan 😂 maar nu je erover begint, misschien maar ff opnieuw halen! En die fruitmilkshakes en pannenkoeken klinkt ook goed, je brengt me op ideeën! 😂 eet smakelijk en geniet ervan! Ik moet zo nog even richting het centrum dus kans is zeker aanwezig dat ik dan meteen even die hamburger ga regelen ja 😂!

2 maanden geleden

Reactie op Pipp

Ohhh ja nectarines ontdekte ik vorige week opnieuw idd! Ook helemaal op los ...
Whahahahaha geniet ervan! 😁😁

2 maanden geleden

Vandaag aan de zoute dingen. Rijstwafels met kaas en bolognese chips. Zoet staat wat meer tegen nu!

2 maanden geleden

Fruit 🍊

2 maanden geleden

Groente” salades enzo

2 maanden geleden

Fruit en naturel ribbel chips!

2 maanden geleden

Tot gisteren brood met vissticks. Vandaag moet ik kokhalzen bij het idee alleen al. Dus geswitcht naar avocado met tomaat op een cracker en ijskoud water.

2 maanden geleden

Nectarines 😍😍

2 maanden geleden

Crackers met komkommersalade en plakje kaas gaat er momenteel ook erg goed in!

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Nectarines 😍😍
OMG dat klinkt echt fantastisch nu. Zeker met dat warme weer en dan lekker uit de koelkast.

2 maanden geleden

Reactie op Femkex07

OMG dat klinkt echt fantastisch nu. Zeker met dat warme weer en dan lekker ...
Ja ze zijn zoooooooo goed nu ook! Zit ze echt als een wild dier te verslinden 🤣

2 maanden geleden

Fruit en dan voornamelijk cantaloupe meloen! Had ik ook bij m'n eerste. Ik ben blij dat het zomer is en dat het te verkrijgen is.

2 maanden geleden

Ik heb nu ook zin in nectarines. Ik word aangestoken hier 🤣🤣🤣

2 maanden geleden

Kaas. Croissants. Sushi. 🤣

2 maanden geleden

Ik heb vooral honger? Ben pas 5 weken maar zoveel zin om de hele dag door te eten 🥲🥲🥲