223 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op josephine18

Frisse dingen zoals komkommer, wortel, watermeloen, vrieslollies 🤷🏼‍♀️
ik heb bij mijn vorige zwangerschap van mijn zoon zo veel komkommers gegeten waren niet aan te slepen🤭

2 maanden geleden

Bij gebrek aan een glaasje wijn tijdens een voetbalfuifje vanavond maar alles opgevroten wat los en vast zat hahaha

2 maanden geleden

Reactie op Nikki96

Babybell en cheesestrings🤤
Ooo ik ook! Heb 4 pakken cheese strings op voorraad nu🙃😅 echt schandalig😂🥰

2 maanden geleden

Gezonde dingen bijv. Watermeloen 🍉 water ijsjes en drinken met ijsblokjes erin zodat het extra koud is 🤣

2 maanden geleden

Komkommer met satésaus

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Komkommer met satésaus
Ieuw bij t lezen alleen al ga ik bijna over m’n nek haha. Wat bizar dat t zo kan verschillen eh 🤣 ik heb juist bijna geen eetlust en moet mezelf er echt toe zetten

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Komkommer met satésaus
Oeeeee ja dat klinkt goed! Ik wil al een week een cheeseburger van de McDonald's (ik heb al sinds mijn 12e daar niet meer gegeten haha) maar ze hebben geen vegan cheeseburger 😭

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap en de miskraam had ik in het prille begin echt een craving naar kaastosti's met jalapeños en tomatensoep. Bij de eerste zwangerschap kwamen later ook zure snoepjes, mcdonalds patatjes en waterijsjes voorbij. En ik was vegetarisch voor mijn eerste zwangerschap maar tijdens heb ik ook gezondigd op de mcdonalds hamburgers 😂🙈 Met deze zwangerschap heb ik tot nu toe alleen nog maar een craving naar koolzuur haha. Dus water met prik en een smaakje (Charlie's) of Cola Zero zonder cafeïne.

2 maanden geleden

Verse sinaasappelsap, verse sinaasappelsap en nog eens verse sinaasappelsap En cheesedippers maar daar heb ik een overdosis van gehad en nu heb ik een volle koelkast met cheesedippers en een afkeer ertegen 🤣

2 maanden geleden

Appelflappen en frikandellenbroodjes

2 maanden geleden

Boterkoek😅

2 maanden geleden

Huzaren slaatje

2 maanden geleden

Fruitella!

2 maanden geleden

Broodjes gezond

2 maanden geleden

Frisse dingen. Alleen fruit kan ik echt van genieten! Verder alles met moeite wegwerken 🤣🫣

2 maanden geleden

Frietje speciaal 😂

2 maanden geleden

Na al jullie berichten had ik heel veel zin in kaas met augurk en mosterd. Zojuist gehaald en gegeten 😊. Ik vond het een top combi

2 maanden geleden

Frikandellen on my mind, trying to resist. Maar ook vers fruit gaat er S ochtends heel goed in. Normaal een enorme thee drinker maar wil nu juist ijskoude drankjes. En rijstwafels met sneerkaas blijven favo

2 maanden geleden

Reactie op JW_

Verse sinaasappelsap, verse sinaasappelsap en nog eens verse sinaasappelsap ...
Hahahaah stuur maar door!! En die sinaasappelsap echt een kadootje he🥰

2 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Hahahaah stuur maar door!! En die sinaasappelsap echt een kadootje he🥰
Ja echt heeeeeeeerlijk 😌😌 ben dus niet de enige