223 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Net me vent weer naar de winkel gestuurd hahahaha
Haha in mijn vorige zwangerschap stuurde ik mijn man naar de winkel voor schuim blokken van de haribo pakken van weggegeten 🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ik had ineens een ingeving in de winkel om beschuit met muisjes te kopen de ...
Nu heb ik hier ook ineens zin in 😂

2 maanden geleden

Ik heb voor het eerst in 20 jaar zure matten gekocht vanmorgen😂

2 maanden geleden

Reactie op nikkii1988

Nu heb ik hier ook ineens zin in 😂
Haha op naar de winkel 🤪

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ik had ineens een ingeving in de winkel om beschuit met muisjes te kopen de ...
Ohh dat valt best mee hoor. Ik drink de hele dag door limonade en heb nu al 3 dagen achter elkaar red velvit taart

2 maanden geleden

Bij mijn dochter was ik verslaafd aan die yoghurt snoepjes van Katja, nu heb ik een zout craving… drop chips… (mijn bloeddruk is goed hoor haha)

2 maanden geleden

Ughhhh kaasbroodjes smaken wel erg lekker ineens. En ananas smaakt nu heerlijk zoet deze zomer 🍍

2 maanden geleden

Gister ineens een error en MOEST ik cocktail knakworstjes hebben naast mn soep. Met mayo en ketchup.

2 maanden geleden

Ik heb gister beschuit met muisjes gevreten echt hoor 🤣

2 maanden geleden

Dit is de tweede lading. Mijn man moest laatst in de nacht naar de tankstation om een zak te halen🥲

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Dit is de tweede lading. Mijn man moest laatst in de nacht naar de tankstat ...
Hahahha neeee dat meen je niet 🤣 omg mijn vriend zou dit never doen hahaha

2 maanden geleden

Ik heb vooral zin in frisse zoete dingen. Appelsap bijvoorbeeld! Had ik ook tijdens m'n vorige zwangerschap...

2 maanden geleden

Van alles wat! ‘s middags en ‘s ochtends vaak zin in zoet, chocoaldebroodjes of pannekoeken met Nutella en banaan en gemalen walnoten. Hele dag door zin in aardbeien en savonds vaak zin in zout! Chips, mini loempia’s met sambal etc

2 maanden geleden

Reactie op Happy Girl

Van alles wat! ‘s middags en ‘s ochtends vaak zin in zoet, chocoaldebroodje ...
Nu heb ik zin in een loempia haha. Bedankt.

2 maanden geleden

Nog steeds "craving" naar koolzuur prik gevoel in mn mond. Gewoon water vind ik een stuk minder lekker in ene.

2 maanden geleden

Stukjes komkommer dippen in crème fraiche met zout

2 maanden geleden

Limoen 😅

2 maanden geleden

Kan me niet herinneren wanneer ik dit voor het laatst gegeten heb maar sinds een week is witte boterhammen met smeerkaas het beste wat er is 🤣

2 maanden geleden

radler citroen en limon tuurlijk de 0.0 heerlijk niet aan te slepen 🙈 en veel.zoute dingen lagebloeddruk dus mezelf veel zout aangeleerd

2 maanden geleden

Ik heb ineens zin in allemaal zoete drankjes. Normaal drink ik vooral cola maar nu zit ik aan de fanta raspberry, fanta tropical, spa met fruit smaak etc. En ik heb ineens zin in jam, dat heb ik in jaren niet op brood gehad 🤣