33 Reacties

één maand geleden

ooohja zeker! Carpaccio, serranoham met meloen, medium biefstuk, sushi met zalm 🤤

één maand geleden

Reactie op Hallo145

ooohja zeker! Carpaccio, serranoham met meloen, medium biefstuk, sushi met ...
Erg hè!! Ik heb er nog nooit zoveel zin in gehad hahah, gister een broodje “carpaccio” gemaakt maar ipv carpaccio kipfilet erop gedaan was lekker maar alsnog niet wat ik wilde 😂

één maand geleden

Ja ik ook! Carpaccio😋 en gerookte zalm! Normaal vond ik dit ook wel lekker, maar prima als ik het 1-2 maanden niet at ofzo. Maar nu…. Ik heb ook heel erg trek ik cervelaat en pepercervelaat. Ik lees op de zwangerhap dat die ook niet mogen helaas.

één maand geleden

Reactie op Pruimenboom

Ja ik ook! Carpaccio😋 en gerookte zalm! Normaal vond ik dit ook wel lekker ...
Heb ik met salami en fuet worstjes

één maand geleden

Ohh jaa echt zoo veel zin in, ik heb ook laatste weken zooooo veel zin in een super simpel broodje smeerworst😂 maar kan niet wachten🤤

één maand geleden

Ik wil zo graag fuet 😂

één maand geleden

Ik heb het niet met rauwe dingen zoals carpaccio maar wel een paar keer gezwicht voor fuet….toch een paar keer gegeten oeps

één maand geleden

Jaaa alles wat niet mag, nu nog meer trek in...

één maand geleden

Absoluut ook last van hier! Voor craving naar tonijn raade een vriendin mij de vega variant aan. Bijna niet van echt te onderscheiden en toch lekker broodje tonijnsalade 🤤.

één maand geleden

Jaaa! Tonijnsalade heb ik al weken zin in. En sinds we op vakantie zijn geweest ook in Aperol Spritz, Liefmans.. Terwijl ik normaal amper drink 😅🤨

één maand geleden

Sushi en gerookte zalm 🥹

één maand geleden

Reactie op Saskia0309

Jaaa! Tonijnsalade heb ik al weken zin in. En sinds we op vakantie zijn gew ...
Je hebt van Liefmans ook een 0.0 variant. Die is wel aardig, mits je hem lekker koud drinkt.

één maand geleden

Reactie op Kirsten.:)

Ohh jaa echt zoo veel zin in, ik heb ook laatste weken zooooo veel zin in e ...
Dat zou in principe 1x per week mogen als je het dun smeert, staat er als je de zwangerhap aanklikt. Maar anders is de vega smeerworst van kips wel een aardig alternatief. Van Smaeck heb je best lekkere vega filet American. Vooral de mediterraanse.

één maand geleden

Reactie op Saskia0309

Jaaa! Tonijnsalade heb ik al weken zin in. En sinds we op vakantie zijn gew ...
Van aperol kan je ook de alcoholvrije versie kopen, ik heb 'm niet geprobeerd maar wel de gin tonic van hetzelfde merk, en die was top!

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ik heb het niet met rauwe dingen zoals carpaccio maar wel een paar keer gez ...
Fuet is ook rauw, dat is de reden dat het niet mag 😅

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Fuet is ook rauw, dat is de reden dat het niet mag 😅
Ja haha dat weet ik, maar ik bedoel rauw-rauw, als in, niet gedroogd. Zoals carpaccio ;)

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ja haha dat weet ik, maar ik bedoel rauw-rauw, als in, niet gedroogd. Zoals ...
Oh, op die manier 😁 Niet dat het mij uitmaakt wat iemand eet hoor, maar zou het vervelend voor je vinden als je het niet wist 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Saskia0309

Jaaa! Tonijnsalade heb ik al weken zin in. En sinds we op vakantie zijn gew ...
Liefmans 0.0 is erg lekker

één maand geleden

Oh ja zoo herkenbaar. Sushi met zalm, zalm sashimi gerookte zalm, haring met ui, tempura garnalen.... Met die laatste heb ik pas een x gesmokkeld. Waren sushi eten en ik moest gewoon 1 garnaal🤭

één maand geleden

Wij hebben een versafdeling sushi in de AH. Dagelijks treur ik voor het schap. Onlangs komkommer sushi meegenomen en was onwijs teleurgesteld 😂😂 en tonijnsalade en filet american. Het liefst een hele hand 🙈