33 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Cupcake19

Heb ik met salami en fuet worstjes
Mag salami niet? Ik eet dat dagelijks. Volgens mijn lijst mag dat gewoon?

茅茅n maand geleden

Reactie op trotsemoeder4

Mag salami niet? Ik eet dat dagelijks. Volgens mijn lijst mag dat gewoon?
Salami mag alleen goed verwarmd, zoals op een pizza, omdat het gedeeltelijk rauw vlees is.

茅茅n maand geleden

Reactie op trotsemoeder4

Mag salami niet? Ik eet dat dagelijks. Volgens mijn lijst mag dat gewoon?
Zwangerhap geeft aan alleen goed verhit.

茅茅n maand geleden

Reactie op trotsemoeder4

Mag salami niet? Ik eet dat dagelijks. Volgens mijn lijst mag dat gewoon?
Welke lijst gebruik je dan? Tijdens mijn vorige zwangerschap (2019) mocht het ook niet.

茅茅n maand geleden

Reactie op trotsemoeder4

Mag salami niet? Ik eet dat dagelijks. Volgens mijn lijst mag dat gewoon?
Bij mij heeft de gynaecoloog gezegd dat dit wel mag. Ze gaf wel aan dat ik salami moest nemen van Belgi毛 omdat daar de salami gekookt is en hierdoor geen rauw vlees omvat.

茅茅n maand geleden

Kijk eens bij recepten over sushi baked. Heb je wel de smaak van sushi maar niet rauw.

茅茅n maand geleden

Bij jumbo heb je vegan tonijn en zalm in de vriezer (niet in alle vestigingen) waar je vegan sushi van kunt maken, zeker zo verwerkt in sushi is het een prima vervanger! Bij sushipoint hebben ze ook een vegan menu geschikt voor zwangere vrouwen, volgens mij met 'zalm' en met 'garnaal'

茅茅n maand geleden

Reactie op nikkii1988

Bij jumbo heb je vegan tonijn en zalm in de vriezer (niet in alle vestiging ...
Klopt. Alleen raden ze garnaal wel af in de zwangerschap. 1x zal niet zo erg zijn hoor. Maar niet als je het wekelijks besteld.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cupcake19

Klopt. Alleen raden ze garnaal wel af in de zwangerschap. 1x zal niet zo er ...
In dit voorbeeld ging het volgens mij om vegan zalm en vegan garnaal, dus dat zal geen probleem zijn neem ik aan 馃檪

茅茅n maand geleden

Reactie op Eeneneen

In dit voorbeeld ging het volgens mij om vegan zalm en vegan garnaal, dus d ...
Haha nee ze had het over de zwangerschaps sushi box van sushi point. Daar zit die gefrituurde garnaal in. Man ik vind die ook zo lekker haha, ik heb pas een paar rolletjes gegeten hihi. Denk die ene keer. keer. Vegan zalm en tonijn uit de vriezer kende ik nog niet. Maar klinkt mij niet perse heel lekker in de oren.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cupcake19

Haha nee ze had het over de zwangerschaps sushi box van sushi point. Daar z ...
Ze noemde de vegan sushi box van sushi point, ook geschikt voor zwangeren. Ik neem daarom aan dat ze deze bedoelt, met vegan zalm en vegan garnaal 馃槄 Er is idd bij veel sushi restaurants ook een "zwanger" box, maar daarbij kijken ze vaak alleen naar "niet rauw" en daar zitten wel vaak dingen in die worden afgeraden te eten als je zwanger bent, maar dat is een andere box dan de vegan box, die is wel geheel "zwanger-proof"

茅茅n maand geleden

Ze hebben weer kruidnoten en chocolade pepernoten!!!!

茅茅n maand geleden

Ohhh overheen gelezen! Klopt idd. Bij ons is bijna nergens een zwangerschapsmenu. Zonde!