5 Reacties

4 maanden geleden

5w4d Vanaf dat ik de implantatie voelde (6dpo) had ik een afkeer tegen chocola en zoet eten. Alleen yoghurt met een smaakje is een zoetheid die ik lekker vind. Ik dronk mijn koffie buiten de deur altijd met karamel maar daar wordt ik nu misselijk van. Vervolgens had ik veel cravings naar zout vlees (ik ben veganist lol) maar dit had denk ik ook te maken met dat we op vakantie waren en het was warm. Dus ik had veel zin in zout. En ik at ook minder proteine dan thuis door vakantie-eten. Eenmaal thuis (4w2d) was dat ook over. 4w2d kreeg ik zin in pittig eten (kan ik normaal echt niet tegen maar nu ineens outspice ik m'n man's tolerantie lol), deed overal jalapenos bij (lasagne met jalapenos bv). Na meerdere dagen met diarree en een behoorlijk zere bips ervan heb ik er nu minder zin in 馃槀 Vandaag smaakt alles wat zout heeft (niet eens door mij toegevoegd) als veel te veel zout. Krijg er ook meteen mega dorst van.

4 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! Moet ook echt chips hebben en dat valt ook nooit verkeerd (zoals andere dingen nu soms wel doen). En ben ook echt een koffieliefhebber, maar als ik er nu al aan denk of het ruik dan word ik al misselijk ;) Dit heb ik nu ongeveer sinds een week en ben momenteel 7,5 weken zwanger.

4 maanden geleden

Ben nu 7,5 week zwanger en heb echt behoefte aan zoute chips en zoute popcorn.. 馃槀 Ohja en frikandellen speciaal maar ook echt naar kiwi gold馃槀 wat een combinaties

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Ben nu 7,5 week zwanger en heb echt behoefte aan zoute chips en zoute popco ...
Haha, ik heb dit ook: frikandel speciaal, terwijl ik niet eens vlees eet 馃ぃ, en ook kiwi's. En zure matten heb ik ineens erge trek in..

4 maanden geleden

Reactie op C-v-E

Haha, ik heb dit ook: frikandel speciaal, terwijl ik niet eens vlees eet 馃ぃ ...
Gekke hormonen van ons馃槀