22 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb hier eigenlijk nog helemaal niets in gemerkt. Voel me vaak fake zwanger daardoor 😅 als ik een partner zou hebben, had ik geen enkele reden hem er midden in de nacht op uit te sturen haha

3 dagen geleden

Echt cravings valt hier nog mee denk ik. Ze zijn hier vaak maar eenmalig en kan ook overgaan zonder het gegeten te hebben haha. Maar ik lust wel ineens appelstroop, terwijl ik dat nooit echt lekker heb gevonden. Dus eet nu best vaak kaas met appelstroop, zou je mij voor de zwangerschap niet zien doen haha

3 dagen geleden

Ik heb vooral zin in alles met veel suiker 😂 terwijl ik normaal echt meer van de hartige dingen ben. Maar t liefst prop ik me helemaal vol met koekjes, snoep, taart, chocolade en ijs. 😂 Maargoed ik weet dat t niet al te best voor me zou zijn als ik daar aan toegeef. Dus ik mag elke avond van mezelf wat lekkers pakken, alleen de rest van de dag moet ik gewoon gezond eten. T is gelukkig niet zo dat ik me niet in kan houden

3 dagen geleden

Eigelijk helemaal niet gehad nog, heb wel een periode juist heel veel niet meer gelust wat ik eerder graag at, maar verder eigelijk niet

3 dagen geleden

Ik eet me helemaal dik aan Haribo beertjes 🤣🤣

3 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Eigelijk helemaal niet gehad nog, heb wel een periode juist heel veel niet ...
Dit heb ik ook veel meer. Eerder aversie dan dat ik ineens heel veel zin in iets heb. Heb momenteel echt moeite met bedenken wat ik ga eten, want echt nergens zin in 🫠

3 dagen geleden

M&M's door de magere (naturel) kwark 🙌. Beetje gezond, beetje ongezond 😁.

3 dagen geleden

Vlees en vooral varkensvlees.. terwijl ik dat normaal eigenlijk niet eet. Worst. Grillworst. Babi pangang. Ham. Noem het maar op.

3 dagen geleden

Ik heb ook helemaal geen cravings hoor 😉 verschilt gewoon per zwangere. Ik heb alleen lichte voorkeur gehad voor wat zuurdere dingen. En wat meer afkeer van droge dingen (noten bv) Verder eet ik zoals altijd eigenlijk.

3 dagen geleden

Reactie op Bananababy

Dit heb ik ook veel meer. Eerder aversie dan dat ik ineens heel veel zin in ...
Ja heb wel een tijdje heel graag gekookte aardappels met groente gegeten echt weken lang elke dag maar of dat per c een craving is? Dat je het echt MOET dat niet hoor, tuurlijk heb soms zin in dingen maar dat heb je ook als niet zwangere

3 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb hier eigenlijk nog helemaal niets in gemerkt. Voel me vaak fake zwan ...
Hahahaa dit is mijn eerste. Maar de vierde van mijn partner. Die vraagt zich ook soms af waar de 'gekke' cravings zijn... Ik heb ze nog niet in ieder geval.

3 dagen geleden

Reactie op Adeny

Vlees en vooral varkensvlees.. terwijl ik dat normaal eigenlijk niet eet. W ...
Grillworst! Ja daar kan ik ook wel wat van op! Zeker met madame Jeanette peper. Heeerlijk!

3 dagen geleden

Reactie op Kiimi

M&M's door de magere (naturel) kwark 🙌. Beetje gezond, beetje ongezond ...
Ik probeer ook die balans erin te houden, ik ga alleen niet zo lekker op zoetstoffen.. Mcflurry M&M heb ik nu in de afgelopen 20 weken zeker wel 8 x gehad. (Wat vaak en veel is voor mijm doen) Hahaahha

3 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Eigelijk helemaal niet gehad nog, heb wel een periode juist heel veel niet ...
Ja gek he? Same here! Ik krijg wel erg vaak de vraag of ik geen gekke cravings heb, en dan moet ik toch even nadenken...

3 dagen geleden

Reactie op Fier

Echt cravings valt hier nog mee denk ik. Ze zijn hier vaak maar eenmalig en ...
Ooh dat heb ik dus met granaatappel, ik zou niet vrijwillig een granaatappel kopen en eten 🤣

3 dagen geleden

Reactie op Peony94

Ik heb vooral zin in alles met veel suiker 😂 terwijl ik normaal echt meer ...
Ojwa dat heeft mijn vriendin nu ook. Ik neig ook liever naar hartig op dit moment, maar kan echt mega genieten van koekjes van de bakker. Ik ga alleen niet zo goed op zoetstoffen en toegevoegde suikers, krijg ik zo een gekke nasmaak van..

3 dagen geleden

Reactie op Daantje Steen

Ik eet me helemaal dik aan Haribo beertjes 🤣🤣
Hahaha de baby be like: ' I am a gummy bear' 🐻🤭

2 dagen geleden

Marsepein is elk jaar rond december een issue, nu ook. Rete suikerig dus ik probeer het te matigen… Verder ook perensap van een 5 literpak van de boer , elke avond een schaaltje yoghurt uit de oranje emmer van de Lidl… maar ook dat is al heel “bekend” De gekke shit is na 26 weken nog niet doorgezet 😂

2 dagen geleden

Reactie op Fier

Echt cravings valt hier nog mee denk ik. Ze zijn hier vaak maar eenmalig en ...
Je lichaam heeft ijzer cravings!

2 dagen geleden

Ik merk dat ik sinterklaas strooigoed wel erg goed op ga of gevulde speculaas. En waar ik helemaal een craving naar heb is Sinas en Fanta. Heb standaard een 6 pack thuis staan en als ik de enerlaatste fles aanbreek komt er al een nieuwe 6 pack staan en anders ga ik nog voor de winkel sluit halen . Verder vind ik nog steeds veel dingen lekker maar niet echt craving... en ik krijg een jongen.