30 Reacties

3 weken geleden
Het consultatiebureau raadde Cetomacrogol Crème aan bij een droge huid. Als je baby geen droge huid heeft hoef je niks te gebruiken!!
https://www.etos.nl/producten/etos-cetomacrogol-creme-100-gr-120211662.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&utm_campaign=NB%20%7C%20PMax%20%7C%20Promo&utm_id=18252835324&gad_source=1

3 weken geleden
Wij gebruiken na het bad/douche wel beetje Zwitsal baby olie voor de huid. Voor gezicht en hoofdje heb ik baby gezicht crème van Weleda gekregen van mn zusje, die is heel fijn, wel vrij vettig maar trekt goed in en kan ook op de hoofdhuid zonder dat ze meteen heel vette haardjes heeft

3 weken geleden
Reactie op beau07
Heb hier de fluffy shea butter van baby naturel store 🤩🤩
Deze butter is inderdaad geweldig! Ook de versie met de frambozenpitolie is top (gelijk een spf, maar niet hoog).

3 weken geleden
Reactie op LV00
100% Sheabutter voor echt alles!
Ook mangozalf en frambozenzalf. Meer gebr ...
Ter aanvulling, dit is alleen áls ik iets gebruik. Denk 1 keer in de 1 á 2 weken, of als haar huidje droog rood is ergens. Maar als het niet nodig is smeer ik dus maar 1 keer in de 1 á 2 weken

3 weken geleden
Reactie op Aishaaaaa
Ik lees ook dat jullie niet altijd smeren, waarom niet? 🤭 Na een badje 2x ...
Een baby huid heeft eigenlijk van nature niks nodig, alleen als ze echt een heel droge huid hebben dan wil je eczeem voorkomen.
https://www.oudersvannu.nl/producten/tips-en-verzorgingsproducten-voor-baby-s-met-een-droge-of-gevoelige-huid~cbfe19d

3 weken geleden
Reactie op Aishaaaaa
Ik lees ook dat jullie niet altijd smeren, waarom niet? 🤭 Na een badje 2x ...
Omdat het niet nodig is. Het liefst zo min mogelijk op het tere baby huidje.
Dat is ook waarom de meeste (althans ik denk de meeste) eigenlijk nooit hun baby met zeep wassen. (Ik deed dit pas toen mijn zoontje ging tijgeren over de grond, ga dit nu weer zo doen) En een badje (water) hydrateerd ook!
Dus tenzij het huidje droog is, smeer ik niks omdat het gewoonweg niet nodig is