30 Reacties

3 weken geleden

Het consultatiebureau raadde Cetomacrogol Crème aan bij een droge huid. Als je baby geen droge huid heeft hoef je niks te gebruiken!! https://www.etos.nl/producten/etos-cetomacrogol-creme-100-gr-120211662.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&utm_campaign=NB%20%7C%20PMax%20%7C%20Promo&utm_id=18252835324&gad_source=1

3 weken geleden

Ik vind Mustela heel fijn! Heb bijna alles daarvan 😅 Zowel gezichtscreme als bodylotion.

3 weken geleden

Heb hier de fluffy shea butter van baby naturel store 🤩🤩

3 weken geleden

Lekker helemaal niks als het niet hoeft! En als het wel hoeft: frambozenzaadolie of pure shea boter 🙂.

3 weken geleden

Geen creme voor het gezicht. Voor het lichaam medela die ik vanuit het ziekenhuis kreeg. Als die enorme fles ooit op raakr (je ziet amper dat er iets uit is 😅)ga ik over op la roche posay die ik zelf ook gebruik gezien die ook bij baby's kan.

3 weken geleden

Reactie op Ikigai

Geen creme voor het gezicht. Voor het lichaam medela die ik vanuit het ziek ...
Gebruik ik enkel na het douchen en niet eens altijd. Het is niet nodig als het huidje niet droog is. Meestal doe ik het voor de lekkere geur of als ik haar wat wil masseren.

3 weken geleden

Wij gebruiken na het bad/douche wel beetje Zwitsal baby olie voor de huid. Voor gezicht en hoofdje heb ik baby gezicht crème van Weleda gekregen van mn zusje, die is heel fijn, wel vrij vettig maar trekt goed in en kan ook op de hoofdhuid zonder dat ze meteen heel vette haardjes heeft

3 weken geleden

Reactie op beau07

Deze butter is inderdaad geweldig! Ook de versie met de frambozenpitolie is top (gelijk een spf, maar niet hoog).

3 weken geleden

100% Sheabutter voor echt alles! Ook mangozalf en frambozenzalf. Meer gebruik ik niet (ook nooit wat anders bij zoontje gebruikt). Babynaturalstore haal ik het van

3 weken geleden

Reactie op beau07

Deze is zooooo fijn

3 weken geleden

Reactie op Sammargaretha

Deze butter is inderdaad geweldig! Ook de versie met de frambozenpitolie is ...
Jaaa I love it en ze ruikt zooooo lekker 🤩

3 weken geleden

Reactie op LV00

Deze is zooooo fijn
Jaaa echt he masseer haar altijd lekker in na de douche me baby en t ruikt heerlijk

3 weken geleden

Reactie op LV00

100% Sheabutter voor echt alles! Ook mangozalf en frambozenzalf. Meer gebr ...
Echt n top webshop!! Ook de wolle kleedjes enzo

3 weken geleden

Ik gebruik mijn eigen borstvoeding crème. En anders shea butter. Maar soms ook gewoon niks.

3 weken geleden

Reactie op LV00

100% Sheabutter voor echt alles! Ook mangozalf en frambozenzalf. Meer gebr ...
Ter aanvulling, dit is alleen áls ik iets gebruik. Denk 1 keer in de 1 á 2 weken, of als haar huidje droog rood is ergens. Maar als het niet nodig is smeer ik dus maar 1 keer in de 1 á 2 weken

3 weken geleden

Oeeh ik zie shea butter in de reacties, dat lijkt me ook heerlijk! Wij gebruiken sinds het begin 100% kokosolie/vet. Heeft een milde geur maar werkt echt zo goed tegen droge huid. En is anti bacterieel etc

3 weken geleden

Ik lees ook dat jullie niet altijd smeren, waarom niet? 🤭 Na een badje 2x per week doe ik het wel altijd. Bedoelen jullie dat? Dagelijks smeer ik m niet in alleen eventueel op droge plekken een beetje

3 weken geleden

Reactie op Aishaaaaa

Ik lees ook dat jullie niet altijd smeren, waarom niet? 🤭 Na een badje 2x ...
Een baby huid heeft eigenlijk van nature niks nodig, alleen als ze echt een heel droge huid hebben dan wil je eczeem voorkomen. https://www.oudersvannu.nl/producten/tips-en-verzorgingsproducten-voor-baby-s-met-een-droge-of-gevoelige-huid~cbfe19d

3 weken geleden

Reactie op Aishaaaaa

Ik lees ook dat jullie niet altijd smeren, waarom niet? 🤭 Na een badje 2x ...
Omdat het niet nodig is. Het liefst zo min mogelijk op het tere baby huidje. Dat is ook waarom de meeste (althans ik denk de meeste) eigenlijk nooit hun baby met zeep wassen. (Ik deed dit pas toen mijn zoontje ging tijgeren over de grond, ga dit nu weer zo doen) En een badje (water) hydrateerd ook! Dus tenzij het huidje droog is, smeer ik niks omdat het gewoonweg niet nodig is

3 weken geleden

Pure amandelolie 1x per week. Dit ook in het badje. Verder niks!