17 Reacties

20 dagen geleden

Zelf heb ik mij ingeschreven op “bevallen als een baas” juist omdat die een nadruk leggen op geïnformeerd die bevalling in gaan… om te kijken of de toon je aanstaat kan je de Instagram checken!

20 dagen geleden

Ik heb Samen Bevallen gedaan. Vond t heel straight to the point, nuchter, veel feitelijke informatie over wat er gebeurt in je lichaam tijdens een bevalling. Ook alle info over vormen van pijnbestrijding. En als laatste nog ademhalingsoefeningen, waar ik persoonlijk veel aan heb gehad tijdens de weeën. Bevallen als een baas is persoonlijk niet mijn smaak, maar dat kan je het beste zelf beoordelen.

20 dagen geleden

Ik ben ook verpleegkundige en ik heb met de vorige zwangerschap ‘Samen Bevallen’ gedaan. Veel informatie over zowel anatomische aspect maar ook ademhalingsoefeningen of mogelijkheden tot pijnstilling. Mijn partner kon het toen ook wel gebruiken. Die dacht dat 10 centimeter ontsluiten aan de buitenkant zichtbaar was 🤣

20 dagen geleden

Welke cursus van samen bevallen hebben jullie gedaan?

20 dagen geleden

Bevallen als een baas aangeschaft

20 dagen geleden

Wij gaan ook samen bevallen doen

20 dagen geleden

Is dat Samen Bevallen een cursus die je samen met je partner doet? Want daar krijg ik m’n man echt niet in mee 🤣🤣

20 dagen geleden

Is Samen bevallen altijd op locatie of kan dat ook online?

20 dagen geleden

Reactie op Esmee2017

Wij gaan ook samen bevallen doen
Welke versie kies je dan?

20 dagen geleden

Reactie op Pruimenboom

Welke cursus van samen bevallen hebben jullie gedaan?
Wij hebben de uitgebreide gedaan, maar achteraf zou ik de verkorte kiezen. Vond het soms wel een beetje langzaam

20 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Is dat Samen Bevallen een cursus die je samen met je partner doet? Want daa ...
Kan samen, kan alleen. Ik vond het super waardevol om samen te doen en mijn man tot zijn eigen grote verbazing ook. Die zag nl echt zo'n pufcursus voor zich dus was vooraf ook heel sceptisch 😆

19 dagen geleden

Reactie op Pruimenboom

Welke versie kies je dan?
Complete cursus, 6 avonden. Ik heb hem 8 jaar geleden ook gedaan, maar mijn huidige partner niet. Ik vond het erg leerzaam

19 dagen geleden

Drs mama vonden mijn partner en ik geweldig. Door vrouwelijke artsen, zelf moeder en gericht op beiden ouders. Toen ik een geplande keizersnede zou krijgen kregen we gratis extra info en nog even een persoonlijk belletje. Heel vertrouwd. Ook de kinder EHBO gedaan tijdens m’n eerste zwangerschap (samen) , kwam echt goed van pas! We gaan nu de opfris cursus doen, kijk ernaar uit. Vond de podcast serie ook heerlijk. Echt gericht op gelijkwaardigheid ipv het traditionele rolmodel. En dus de arts achtergrond, dat maakt het mega boeiend

19 dagen geleden

Reactie op miya20

Bevallen als een baas aangeschaft
Ik twijfel erg over deze cursus omdat ik niet helemaal helder heb of dit ook gericht is op de partner of vooral uit gaat van de moeder. Ben jij daar al achter? :)

13 dagen geleden

Reactie op Lauravdv123

Ik twijfel erg over deze cursus omdat ik niet helemaal helder heb of dit oo ...
De partner word niet buiten schot gelaten voor mijn gevoel, maar het heeft veel meer te doen met de relatie tot de zorg/informed consent… daar voel ik mij zelf wel lekker bij. Partner volgt mijn commando’s wel op 😂

12 dagen geleden

Mijn vriend en ik willen ook graag een cursus volgen. Zitten nu te kijken naar de Fijn zwanger cursus. Een fysieke bijeenkomst van 3 uurtjes, lees er goede verhalen over! Iemand hier ervaring mee?

17 uur geleden

Ik ben er denk ik over uit.. voor mij wordt het óf de Online Geboorte Academie óf Krachtig Bevallen