17 Reacties

20 dagen geleden

Zelf heb ik mij ingeschreven op “bevallen als een baas” juist omdat die een nadruk leggen op geïnformeerd die bevalling in gaan… om te kijken of de toon je aanstaat kan je de Instagram checken!

20 dagen geleden

Ik heb Samen Bevallen gedaan. Vond t heel straight to the point, nuchter, veel feitelijke informatie over wat er gebeurt in je lichaam tijdens een bevalling. Ook alle info over vormen van pijnbestrijding. En als laatste nog ademhalingsoefeningen, waar ik persoonlijk veel aan heb gehad tijdens de weeën. Bevallen als een baas is persoonlijk niet mijn smaak, maar dat kan je het beste zelf beoordelen.

20 dagen geleden

Ik ben ook verpleegkundige en ik heb met de vorige zwangerschap ‘Samen Bevallen’ gedaan. Veel informatie over zowel anatomische aspect maar ook ademhalingsoefeningen of mogelijkheden tot pijnstilling. Mijn partner kon het toen ook wel gebruiken. Die dacht dat 10 centimeter ontsluiten aan de buitenkant zichtbaar was 🤣

20 dagen geleden

Welke cursus van samen bevallen hebben jullie gedaan?

20 dagen geleden

Bevallen als een baas aangeschaft

20 dagen geleden

Wij gaan ook samen bevallen doen

20 dagen geleden

Is dat Samen Bevallen een cursus die je samen met je partner doet? Want daar krijg ik m’n man echt niet in mee 🤣🤣

20 dagen geleden

Is Samen bevallen altijd op locatie of kan dat ook online?

20 dagen geleden

Reactie op Esmee2017

Wij gaan ook samen bevallen doen
Welke versie kies je dan?

20 dagen geleden

Reactie op Pruimenboom

Welke cursus van samen bevallen hebben jullie gedaan?
Wij hebben de uitgebreide gedaan, maar achteraf zou ik de verkorte kiezen. Vond het soms wel een beetje langzaam

20 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Is dat Samen Bevallen een cursus die je samen met je partner doet? Want daa ...
Kan samen, kan alleen. Ik vond het super waardevol om samen te doen en mijn man tot zijn eigen grote verbazing ook. Die zag nl echt zo'n pufcursus voor zich dus was vooraf ook heel sceptisch 😆