4 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik heb dit 3 weken lang gehad van week 6 tot en met week 9 en daarna sporadisch nog een keer. Twee keer een hele mooie echo gehad met kloppend hartje. Er zijn al veel topics over geopend maar er zijn echt veel meer vrouwen met bloedverlies het eerste trimester ❤️. Als je je veel zorgen maakt kan je altijd je verloskundige raadplegen!

één maand geleden

Helaas heel herkenbaar. Een week na de terugplaatsing begon het bloeden, variërend van rood bloed dat langs mijn benen liep, tot roze/rood/bruine afscheiding. Soms alleen bij het afvegen en soms alleen in mijn inlegkruisje, maar nooit helemaal vol. Deze week hebben wij gelukkig een hele mooie echo gehad bij 8+5 met een kloppend hartje. Ze zien dit vaker bij vrouwen vertelde de arts en het kan soms aanhouden tot na de 12 weken. Ook in dit forum heb ik meerdere verhalen gelezen van vrouwen die hier last van hebben. Ik ben er ook super onzeker door, maar hopelijk komt alles. ☺️🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hi! Ik heb dit 3 weken lang gehad van week 6 tot en met week 9 en daarna sp ...
Bedankt voor je reactie, wat fijn dat je twee mooie echo’s hebt gehad🤍. Dit stelt me enigszins gerust, dankjewel

één maand geleden

Reactie op VD157

Helaas heel herkenbaar. Een week na de terugplaatsing begon het bloeden, va ...
Bedankt voor jouw reactie, wat naar dat je dit zo hebt moeten ervaren: kan me inderdaad voorstellen dat je ook met flinke zorgen hebt rondgelopen. Maar wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad🤍. Op naar de volgende!! Ik hoop dan ook maar dat dit er bij mijn zwangerschap ‘gewoon’ bij hoort. We will see…. 🍀