14 Reacties

één maand geleden

Ik zat ook met deze twijfel en heb het aan me gynaecoloog gevraagd en die zegt dat ik het gewoon de gehele zwangerschap kan slikken.

één maand geleden

Ja mij is inderdaad ook verteld dat ik het de hele zwangerschap kan blijven slikken. Ze heeft me wel geadviseerd om een andere visolie erbij te nemen, gezien de concentratie visolie in de capsules niet hoog genoeg is.

één maand geleden

Hii, Je kan je het de gehele zwangerschap slikken. Indien je er voor kiest daarna borstvoeding te geven kan je het blijven doorslikken, je mag dan namelijk geen ‘normale’ vitamines gebruiken die je normaal neemt als je niet zwanger ben.

één maand geleden

Ik slik het nog steeds🤭 begonnen met zwangerschap eerste in maart 2023 en slikte door tijdens borstvoeding en nu dus tijdens zwangerschap tweede

één maand geleden

Super bedankt allemaal 😊

één maand geleden

Reactie op Oetz

Ja mij is inderdaad ook verteld dat ik het de hele zwangerschap kan blijven ...
Welke visolie zou erbij moeten? En hoe vaak neem je die dan? Ik gebruik ook Davitamon, maar slik geen extra visolie.

één maand geleden

Reactie op Pruimenboom

Welke visolie zou erbij moeten? En hoe vaak neem je die dan? Ik gebruik ook ...
Mij is aangeraden om dit 2 x per dag te slikken.

één maand geleden

Reactie op Ridha1

Hii, Je kan je het de gehele zwangerschap slikken. Indien je er voor kiest ...
Weet je ook waarom je de normale vitamines niet mag slikken? Ik ben erg misselijk en van die omega-3 olie word dat er niet echt beter op. Ik heb dus besloten gewoon alleen extra vitamine D te slikken en dan die normale die ik ook nam voor m’n zwangerschap (wel de juiste dosering). Door jouw bericht twijfel ik ineens of dit dan nu wel mag dan… Het lijkt mij weer zo’n commercieel gedoe om specifieke zwangerschapspillen te slikken. 😂

één maand geleden

Mijn verloskundige zei dat ik deze de gehele zwangerschap kan blijven slikken, enkel 100% foliumzuur kun je na 10 weken mee stoppen. Die van davitamon zijn multivitaminen dus kun je gewoon blijven nemen

één maand geleden

Ja kan de hele zwangerschap zei de vk. Ik slik ze ook nog maak de pakjes op

één maand geleden

Reactie op DC22

Weet je ook waarom je de normale vitamines niet mag slikken? Ik ben erg m ...
Volgens mij bedoelt ze een normale multivitamine door de toegevoegde vitamine A? Losse vitamines zijn gewoon hetzelfde.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Volgens mij bedoelt ze een normale multivitamine door de toegevoegde vitami ...
Aaah top. Dankjewel!

één maand geleden

Reactie op DC22

Weet je ook waarom je de normale vitamines niet mag slikken? Ik ben erg m ...
Ik heb hetzelfde qua misselijkheid van de visolie, dus ik slik algenolie (van Lucovitaal, maar er zijn vast ook andere verkijgbaar 😊). Ook gewoon bij Kruidvat te koop!

één maand geleden

Reactie op Oetz

Mij is aangeraden om dit 2 x per dag te slikken.
Oh dat is best een hoge dosering, naast davitamon. Bedank voor je reactie!