46 Reacties

7 dagen geleden

Klinkt misschien heel gek maar scapino heeft veel flared leggings die echt heel lang vallen. Maar ik ben klein, maar er kan nog een onderbeen bij zegmaar😂

7 dagen geleden

De spijkerbroeken van noppies en mamalicious schijnen ‘lang’ te vallen. Ik heb maar geaccepteerd dat de komende maanden mijn broeken niet zo lang zijn als ik zou willen (heb lengtemaat 36 normaal gesproken).

7 dagen geleden

Tip voor (veel te lange ) flared zwangerschapsbroek: Stieglitz. Die maken ze extra lang, zodat iedereen hem past of kan laten inmaken.

7 dagen geleden

Reactie op Tessaxx98

Klinkt misschien heel gek maar scapino heeft veel flared leggings die echt ...
Haha goeie!

7 dagen geleden

Ik heb twee zwangerschaps flared broeken van Love2Wait. Deze zijn mooi lang. Die van de prenatal zijn bij mij te kort.

7 dagen geleden

Ik heb een broek van noppies. Mei mijn 1.70 sla ik de broek om, is mij te lang. Dus wie weet is dat iets.

7 dagen geleden

Precies dit, Ik ben 1.74 en je zou denken voor Nederlandse begrippen niet eens zo lang. Tot nu toe zijn alle broeken te kort

7 dagen geleden

Vorige zwangerschap was ik in augustus uitgerekend. Dus had alleen maar korte broeken nodig. Nu inderdaad een probleem... dan maar laarzen er bij aan hahaha

7 dagen geleden

Ik heb deze flared gekocht en valt bij mij goed, ik ben 178cm. Bekijk dit item bij ABOUT YOU: https://m.aboutyou.nl/p/mamalicious/broek-luna-13963919?utm_medium=referral&utm_source=onsite_sharing&utm_campaign=product

7 dagen geleden

Ik heb normaal lengtemaat 36. Ik heb nu 2 spijkerbroeken van esprit in lengte 34 (alsnog te kort maar acceptabel). Verder kan je bij bijv. langeleggings.nl of bij bykels.nl (heeft ook een insta pagina) op maat gemaakte flared broeken bestellen met een zwangerschapsband. Succes!!

7 dagen geleden

Deze van Shein is wel redelijk lang. Ben zelf 1.70 en de meeste zwangerschapsbroeken (vooral flared) vind ik ook te kort… helaas is deze er niet in het zwart :-(

7 dagen geleden

Misschien Vinted?

7 dagen geleden

Ik ben 1.74 en heb meerdere flared / wijde broeken van Guts & Gutso! Sommige zijn mij zelfs nog iets te lang. Ook fijn met elastiek in de taille, dus zeker zwangerschapsproof :)

7 dagen geleden

De jeans van Atelier Melon zijn erg lang. En hebben een mega fijne buikband dus misschien een goede tip!

7 dagen geleden

Ik heb bij Zalando lounge een aantal broeken van mamalicious gekocht met lengtemaat 34. Is nu ook een verkoop waar ze ze hebben.

7 dagen geleden

Ik heb een tijdje geleden de rib flared broek van love 2 wait gekocht bij de wehkamp en deze is lang!! Ik heb zelf lengte maat 34 en dus ook dit probleem! Heel vervelend.. ik heb flared broeken van ambika. Ondertussen heb ik er 2 extra besteld maar een maatje groter. Deze zitten ook echt heerlijk. Ik vrees dat ik de rest van mn zwangerschap het moet doen met deze broeken🥴

7 dagen geleden

Draaama. Sowieso drama om leuke zwangerschapskleding te vinden. Heb niet eens 1 broek die ik pas.. nu uit wanhoop wat bij Wehkamp besteld in de hoop dat het past. In al die slim fit/skinny jeans leggings kom ik niet.. te dikke kuiten. En ben 1.80cm alles is te kort. Vindt het ontzettend tegenvallen. In de winkel lijkt al helemaal niks te koop. Only, veromoda, h&m, c&a verkopen alleen online. Vindt het zo onhandig. Had een zwangerschapspanty gekocht bij hema maar het kruis zit halverwege mijn lange (boven)benen. Aargh! Grote frustratie 🤭 Loop nog in de zomerjurk met vest..en verrekte vandaag van de koud.

7 dagen geleden

Reactie op Noel91

Draaama. Sowieso drama om leuke zwangerschapskleding te vinden. Heb niet ee ...
Haha dat klinkt echt rampzalig! Stiekem toch fijn dat ik niet de enige ben met deze struggle 🙈 ik heb een legging van de H&M gescoord (zonder voeten dus kan in een hoge schoen of laars) en 2 jurkjes waarover ik dan lange vesten kan dragen… moet toch wat als ik geen broeken kan vinden. Snap niet waarom er niet meer te koop is. Dank voor alle tips van iedereen! Ik ga kijken wat ik kan vinden. Ik heb trouwens wel een fijne trainingsbroek gevonden (ik gebruik ‘m als thuispak) die echt goed lang is: https://www.zalando.nl/evenandodd-maternity-trainingsbroek-black-evo29b00w-q11.html

7 dagen geleden

Heb een zwangerschaps flair broek van h&m, 1 keer wassen en hij is te klein.. en ben nu eigenlijk heel tevreden over c&a en dan kies ik een maatje meer maar ja heb een kleine buik. Maar wel lang! En bij pull&bear soort yoga band met lange wijde pijpen! Heerlijk zit ie.

6 dagen geleden

Ninepine broeken