229 Reacties

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Maar dan zien we dit en nu twijfelen we 🙄🙈
Heb ook nog deze. Echt een moeilijke, het speelt nu al met ons voeten🤪

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Looks like a girl to me 🙈🥰
Zo te zien wel:)

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Heb ook nog deze. Echt een moeilijke, het speelt nu al met ons voeten🤪
Lijkt wel weer een jongens NUB indd. Denk toch echt dat alleen een geslachtsecho je zekerheid kan geven haha. Voor hetzelfde geld ligt het net iets te ver omhoog bij de potty shot en zit het piemeltje verstopt, maar kan ook gewoon een meid zijn
Dit is met 12 weken 4 dagen.. en zo eentje met 14 weken
14 weken en 3 dagen..

één maand geleden

Reactie op soofjes

Lijkt wel weer een jongens NUB indd. Denk toch echt dat alleen een geslacht ...
Het was een geslachtsecho😛 ze twijfelde dus we mogen over een weekje terug. Pfff ben zooo nieuwsgierig e

één maand geleden

Reactie op LiefdevolleZonsverduistering858051

14 weken en 3 dagen..
Ik denk een meisje, zeker op basis van de nub van de vorige foto. Maar omdat het iets uitsteekt doet het toch twijfelen😂maar zie wel een hamburgertje

Reactie op Momof2boysss

Ik denk een meisje, zeker op basis van de nub van de vorige foto. Maar omda ...
Uitslag was jongen maar ik twijfel over de uitslag want ik denk ook meisje😅

25 dagen geleden

Reactie op LiefdevolleZonsverduistering858051

Uitslag was jongen maar ik twijfel over de uitslag want ik denk ook meisje� ...
Ojee🙈 ik ben heel benieuwd. Zelf geen bewegende beelden gezien? En was ze er zeker van? Moet zeggen dat ik ik bij mijn geslachtsecho ook niks heb gezien😂 ze bracht het niet in beeld. En ik kreeg eigenlijk ook geen pottyshot. Pas toen ik zei ik vind het leuk voor in het plakboek (meisje na 2 jongens) kreeg ik er een mee😂 ze maakte als grapje wil je mij controleren ofzo? Maar dat was niet eens het geval ik vond het gewoon leuk😊 ze zei wel dat ze er heel zeker van was

25 dagen geleden

Heb geen pottyshot maar wel deze. Wat denken jullie? 🩷💙 Ik dacht eerst duidelijk een piemel maar het kunnen ook schaamlippen en clitoris zijn. Alvast bedankt voor het reageren 🥰

25 dagen geleden

Reactie op LiefdevolleZonsverduistering858051

Uitslag was jongen maar ik twijfel over de uitslag want ik denk ook meisje� ...
Ik denk ook een jongen door het uitsteeksel. Als het een meisje is zit er echt niets.

25 dagen geleden

16 weken 2 dagen

25 dagen geleden

Reactie op rebekka3

16 weken 2 dagen
Zo vreemd, ze vertelde ons dat het een meisje is, maar ik hou toch rekening met dat het anders wordt. Terwijl ze het wel duidelijk zag. Ik dacht zelf ook een meisje

24 dagen geleden

Ook hier een dame! 🩷

23 dagen geleden

Dit was onze geslachtsbepaling met 14 weken (een jongen)

23 dagen geleden

Vandaag 13+1, dit zijn twee uitgestrekte beentjes (ik denk van onderen?). Wat denken jullie? 'Het' steekt vrij ver uit naar mijn idee, maar lijkt ook weer niet helemaal op de standaard boy potty shots? Helaas geen zij-aanzicht gezien voor de nub :(

23 dagen geleden

Reactie op MartineC89

Vandaag 13+1, dit zijn twee uitgestrekte beentjes (ik denk van onderen?). W ...
Dit is sowieso een jongen:)

23 dagen geleden

Reactie op MartineC89

Vandaag 13+1, dit zijn twee uitgestrekte beentjes (ik denk van onderen?). W ...
Wow dit lijkt wel duidelijk een jongetje. Grappig dat ze zo een duidelijke echo meegeeft aangezien ze van de 13 weken echo eigenlijk niet mogen vertellen wat het wordt

23 dagen geleden

Iemand een idee? Dit was met 14+3. We zijn zo nieuwsgierig. Volgende week donderdag de geslachtsecho.

23 dagen geleden

13 weken echo, wat zien jullie?? Lastig om de hoek te bepalen..