9 Reacties
6 maanden geleden
Ik gebruik de flessenwarmer van my bambinis. Op Vinted gekocht, maar hij was nog nieuw. Scheelt veel geld. Moedermelk kan je het best in de koelkast laten ontdooien 24 uur van te voren. Dan heeft het alle tijd om rustig weer vloeibaar te worden. Moedermelk nooit in de magnetron doen!
6 maanden geleden
Ja inderdaad 24u van te voren maar ik dacht stel dat ik te weinig heb dan wil ik het toch snel opwarmen en inderdaad dus de magnetron mag niet
Ik ben aan het vergelijken of het het geld waard is of dat het onder de kraan ook voldoende is
Hoe lang duurt het ontdooien onder de kraan?
Hoe lang duurt het ontdooien bij my bambinis?
6 maanden geleden
Als ik snel ingevroren moedermelk nodig heb, dan vul ik een kommetje met koud water en leg ik daar dat zakje in. Binnen de minuut is het ontdooid. Het deel dat ik nodig heb warm ik dan op en het deel dat over is zet ik in gesloten zakje in de koelkast. (Ik heb iets te grote porties ingevroren merk ik nu, vandaar de twee delen)
6 maanden geleden
Reactie op Lisakat
Dankje! Mag ik vragen hoeveel ml je dan hebt ingevroren?
Ik had tussen de 80 en 120 ml ingevroren. Wel even wat context. Mijn zoontje drinkt van de fles echter maximum een 60 ml (na een maand flesweigeren voelt dit aan als een win 馃槈), nadien krijgt die nog de borst (dit is volgens richtlijnen met de preverbaal logopedist). Nu ben ik nog 2 maand thuis met hem, dus we zien wel weer welke porties ik moet invriezen wanneer hij naar het kinderdagverblijf gaat.
6 maanden geleden
Reactie op zowelkom2023
Ik had tussen de 80 en 120 ml ingevroren. Wel even wat context. Mijn zoontj ...
Je mag het altijd nog terug in de koelkast leggen en eventueel later koud geven. Je kan daar voor bij https://www.borstvoeding.nl/ dat helpt misschien ook een beetje met de stress dat je nu teveel hebt ingevroren.
6 maanden geleden
Reactie op Lisakat
Ja inderdaad 24u van te voren maar ik dacht stel dat ik te weinig heb dan w ...
Ik heb het eigenlijk nooit ontdooid via de flessenwarmer. Maar in water is het echt zo ontdooid hoor. Het is alleen beter om het rustig aan te ontdooien, maar voor nood kan dat binnen 10 minuten.
6 maanden geleden
Reactie op Flo94
Je mag het altijd nog terug in de koelkast leggen en eventueel later koud g ...
Ik laat hier niets verloren gaan 鈽猴笍 als mijn zoontje het niet opdrinkt (na 2 keer aanbieden) dan staat de 2-jarige dochter te popelen om de restjes op te drinken 馃槄