25 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben vandaag ook net 4 weken. Ik las in je andere berchtje dat we een watzelfde verhaal hebben. In 2022 ook onverwacht zwanger geraakt, hij wilde het ook niet. Ik koos geen abortus, maar kreeg wel een miskraam. Nu zwanger via een donor 😊 Ik heb geen overgewicht dus geen ervaring. Maar er zitten hier best veel vrouwen met overgewicht die gezond zwanger zijn en een gezond kindje kregen! Je kan ook hun mooie zwangerschapsbuiken zien in het algemeen forum. Ik zoek even een link voor je!

4 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/plussize-bolle-buikfotos-bmi35-deel-4-P6jO2E Ik zie nu dat het voor obesitas is, geen idee hoeveel overgewicht je hebt. Maar zo zie je dat het ook gewoon helemaal goed kan gaan 😊

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/plussize-bolle-buikfotos-bmi35-de ...
Dankje 🤗🤗

4 maanden geleden

Hi! Ik heb overgewicht (93kg, 172cm) en heb vorig jaar een hele fijne zwangerschap gehad! Wel wordt je gewicht extra in de gaten gehouden bij de verloskundige omdat het niet goed is als je teveel aan komt (meer dan 15kg). Ben je boven de 100kg mag een thuisbevalling niet (ik was op het einde 102) en het wordt aangeraden de glucose test te doen 😊

4 maanden geleden

Bij mijn tweede had ik zo'n 20 kilo overgewicht. Door hg de eerste helft van de zwangerschap veel overgegeven, waardoor ik eerst 9 kilo ben afgevallen, daarna 13 aangekomen. Kleine man is perfect gezond ter wereld gekomen. Nu zwanger van de 4e en ook nu weer overgewicht (BMI 34), ik heb er wel vertrouwen in dat het nu ook weer goed komt

4 maanden geleden

Reactie op jdbx

Hi! Ik heb overgewicht (93kg, 172cm) en heb vorig jaar een hele fijne zwang ...