25 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Dat is fijn om te lezen! Geeft toch wat meer hoop haha. Fijn dat alles goed ...
Jaa echt niet gek laten maken! En je kunt er nu toch niks meer aan doen! Gewoon gezond eten en blijven bewegen meer kun je niet doen❤️

4 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Jaa echt niet gek laten maken! En je kunt er nu toch niks meer aan doen! Ge ...
Dat is ook zo ja. Let inderdaad nog meer op mijn voeding dan voor de zwangerschap, en probeer mezelf ondanks de vermoeidheid naar de sportschool te blijven slepen 😂. Thanks 🤗🤗

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Dat is ook zo ja. Let inderdaad nog meer op mijn voeding dan voor de zwange ...
Jaa daarom goed bezig 💪🏼 meer kun je niet doen!! en wat trouwens ook is mijn vriend die eet alles wat los en vast zit en die komt 0 aan als ik dat zou eten dan zou ik nu 150 kilo zijn. Dus iemand die dun is kan ook heel ongezond eten. Vind het altijd zo stempel van je hebt overgewicht en bent ongezond...

4 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Jaa daarom goed bezig 💪🏼 meer kun je niet doen!! en wat trouwens ook is m ...
Hahah ik wou dat ik kon eten wat ik wilde zonder aan te komen 😩😂. Ja die stempel vind ik ook echt stom, vooral als ik dan naar de huisarts moet ofzo. Zelfs al heb ik pijn aan mijn vinger of aan mijn oor bij wijze van spreken is het eerste wat ze zeggen ja je moet afvallen. Maar als puntje bij paaltje komt heb ik altijd goede waardes bij controles.. Ben eerder 20 kilo afgevallen, daarna nog 10, alleen die 10 zit er inmiddels weer aan. Was net weer een maandje begonnen met goed opletten en bijhouden wat ik at om weer wat extra af te vallen en toen werd ik zwanger haha. Let nog steeds op maar ik eet momenteel niet in een calorieën tekort, gewoon mijn dagelijkse behoefte. Afvallen komt wel weer als de baby er is 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Hahah ik wou dat ik kon eten wat ik wilde zonder aan te komen 😩😂. Ja die ...
Jaa.. zolang alles gewoon goed is is het goed toch! Jaa komt daarna wel weer! Nu gewoon lekker ervan genieten. ☺️